پیتاریس
خانه / پلی اتیلن واکس / تولید کننده واکس پلی اتیلن سنگین با قیمت مناسب

تولید کننده واکس پلی اتیلن سنگین با قیمت مناسب

پلی اتیلن ها یکی از آن موادی هستند که از زمانی که در زندگی انسان وارد شده تغییرات زیادی را در سبک زندگی افراد به وجود آورده اند. در بین آن ها واکس پلی اتیلن سنگین از لحاظ میزان کارایی در رتبه بالایی قرار دارد و به همین دلیل تولید کننده آن سعی کرده است که این محصول را با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان این عرصه قرار دهد.

تولید کننده واکس پلی اتیلن سنگین با قیمت مناسب

تعریف دقیق از واکس پلی اتیلن

تعریف دقیق از واکس پلی اتیلناگر قرار بر این باشد که بتوان واکس پلی اتیلن را تعریف کرد باید گفت که آن یکی از محصولاتی است که در روند تولید پلی اتیلن ها به دست می آید و دارای تاثیرات فراوانی در صنایع می باشد.
نکته ای که باید در مورد این ماده دانست این است که در دمای اتاق به صورت جامد است و در زمانی که به آن حرارت وارد شود به صورت مایع در می آید.
وظیفه اصلی این ماده روان کنندگی است که به همین دلیل در ساختن لوله های پی وی سی از آن استفاده زیادی می شود.
این ماده به خودی خود بدون بو و رنگ است که این امر باعث می شود تغییر زیادی در ماهیت ماده ای که برای ساخت آن استفاده می شود ایجاد نکند.

فرایندی که برای تولید واکس پلی اتیلن به کار می رود نیز مشابه با سایر پلی اتیلن ها است و همه آن ها طی فرایند پلیمر از از مواد اولیه در محیط آزمایشگاهی ساخته می شوند.
درست است که بیان شد این ماده بی رنگ است ولی معمولا در بعضی موارد به آن رنگدانه هایی به رنگ سفید اضافه می کنند که باعث می شود رنگ آن به صورت شیری شود.
این مواردی که بیان شد تنها بخشی از اطلاعات بی پایانی است که می توان در تعریف از این ماده نام برد و اطلاعات کامل تر در ادامه گفته خواهد شد.

کاربرد های واکس پلی اتیلن بهتر بشناسید

کاربرد های واکس پلی اتیلن بهتر بشناسیداین واکس به عنوان یک ماده اصلی در بسته بندی های مواد غذایی استفاده شده و به بخش مهمی از آن بدل گردیده است.
از این نوع از پلی اتیلن در ساخت شمع نیز استفاده می شود که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد می تواند باعث شود که شعله بهتر و کامل تر بسوزد و نور بیشتری نیز ایجاد کند.

اگر پلی اتیلن واکس بر اساس فرایند های مورد نیاز تسویه شود ضرری برای انسان ندارد و به همین دلیل در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم های مرطوب کننده از این ماده کمک گرفته شده است.
با توجه به اصلاحاتی که در ساختار این ماده به وجود می آید می تواند بیشترین هماهنگی را با پوست پیدا کند و در نهایت فرایند جذب کرم را در پوست تسریع خواهد کرد.

البته نباید نقش تعیین کننده پلی اتیلن وکس را در صنعت تایر سازی فراموش کرد زیرا بسیاری از تایر هایی که امروزه بر روی خودرو ها وجود دارد دارای مقداری از این واکس است که باعث می شود که تایر ترک نخورد و در شرایط مختلف آب و هوایی آسیب زیادی نبیند.

در واقع این ماده می تواند یک لایه محافظ بر روی سطح تایر ایجاد نماید و با این کار باعث جلوگیری از آسیب وارده از طرف هوا بر روی تایر ها خواهد شد که باعث می شود عمر مفید آن افزایش پیدا کند.

با توجه به کاربرد وسیعی که این محصول دارد باید قیمت واکس پلی اتیلن به گونه ای باشد تا همه صنایع بتوانند آن را به راحتی تهیه کرده و از مزایایی که ایجاد می کند بهره مند شوند.

فرآیند تولید بهترین واکس پلی اتیلن سنگین

فرآیند تولید بهترین واکس پلی اتیلن سنگیناین محصول در گرید های مختلفی تولید شده که بر اساس میران جرم مولکولی دسته بندی می شوند و دارای کیفیت های مختلفی نیز هستند.
پلی وکس های سنگین از لحاظ وزن مولکولی نزدیک به ۴۰۰۰ هستند که می توان از آن ها برای انجام فرایند های تولید پلاستیک های مختلف استفاده کرد.

برای اینکه پلی اتیلن ایجاد گردد ابتدا گاز اتیلن را در داخل هگزان حل می کنند و سپس از موادی به نام کاتالیست استفاده می کنند که می توانند سرعت انجام واکنش را تا چند برابر افزایش دهند.
تمامی این موادی که نام برده شد در نهایت وارد یک راکتور سه فازی خواهند شد و محصول نهایی آن ایجاد می شود و در خروجی می توان آن را دریافت نمود.

البته باید این موضوع را دانست که واکس به عنوان یک محصول فرعی و ثانویه از این فرایند به دست می آید و پس انجام تسویه های لازم به  شکل محصول نهایی در می آید.

در طول فرایند تولید واکس پلی اتیلن همراه با مقداری حلال از خروجی راکتور بیرون می آید و سپس آن را چندین بار تبخیر می کنند و در نهایت با قرار دادن آن در دمای بالا باعث می شوند که به نقطه ذوب برسد.

در نهایت این ماده مذاب در داخل ظرف های سردی ریخته می شود که کم کم دمای آن کاهش پیدا می کند و به شکل محصولی در می آید که اصطلاحا به آن پلی اتیلن سنگین می گویند.
تولیدکننده واکس پلی اتیلن با انجام مراحلی که نام برده شد بهترین محصولات این حوزه را ایجاد می کند و در نهایت در اختیار صنایع مختلف می گذارد تا از آن استفاده کنند.

تولید کننده انواع واکس پلی اتیلن سنگین ارزان قیمت

تولید کننده انواع واکس پلی اتیلن سنگین ارزان قیمتانواع واکس پلی اتیلن می تواند به شکل های امولسیونی و غیر امولسیونی باشد که این موضوع به صورت مستقیم مربوط به جرم مولکولی آن ها می شود.
با این حال باید این موضوع را در نظر داشت که واکس های سنگین تاثیر زیادی در ساخت پی وی سی دارند و تمامی مواردی مانند کفپوش های ساختمان و چسب ها با کمک این ماده ساخته می شوند.

تولید این محصول می تواند شکل های ظاهری متفاوتی باشد ولی آن چه که معمول است بیشتر به صورت پرک است که در سایز های مناسبی قطعه بندی شده است.
این واکس در دمایی نزدیک به صد و ده درجه به دمای ذوب خود می رسد که با توجه با دمای ذوب پایینی که دارد می توان با کمترین انرژی ممکن آن را ذوب کرده و وارد فرایند تولید کرد.

این محصول می تواند به صورت خشک یا چرب نیز عرضه شود که این موضوع بر اساس نوع سفارشاتی که انجام می شود قابل تغییر خواهد بود.
خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در مورد تولید انواع واکس شاهد آن هستیم که قیمت ها در این زمینه در سطح مناسبی است و افراد می توانند این محصول ارزشمند را با بهایی ارزان تهیه کنند.

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین پلی اتیلن واکس ارزان قیمت

پلی اتیلن واکس نوعی ماده بی بو و خالص می باشد که بر پایه پلی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما