پیتاریس
خانه / وکس / خریدار انواع پلی اتیلن وکس سنگین جدید

خریدار انواع پلی اتیلن وکس سنگین جدید

شاید برای همه ی شما نیز سوال پیش آمده باشد که پلی اتیلن وکس سنگین چیست؟ نوعی ماده ی بی رنگ و بی بو که در دماهای معمولی غیر قابل حل در هر کدام از حلال های آلی است و در دماهای بالا در حالال های غیر قطبی به راحتی حل می شود. این ماده به صورت کریستال جامد وجود دارد و همیشه دارای ساختار خطی است. برای تولید این ماده از فشار های کم و یا متوسط استفاده می شود تا بتوان به راحتی به ماده ی دلخواه رسید.
این محصول روی براقیت تاثیر بسیار زیادی دارد و همچنین به دلیل روان کنندگی بسیار بالای آن مواد مذاب به راحتی از فلز جدا می شوند. شرکت های تولیدی این محصول را معمولا در دو نوع امولسونی و غیر امولسونی تولید می کنند و خریدار می توان به روش های مختلف به خرید پلی اتیلن وکس جدید بپردازد. دلیل تفاوت این دو نوع پلی اتیلن جرم مولکولی و انعطاف پذیری آن ها است.

 

مدل های مختلف پلی اتیلن وکس سنگین

در صنایع پتروشیمی یک نوع ماده به نام پلی اتیلن وکس تولید می شود، در این ماده وکس به صورت جامد است و اگر دمای محیط بالا برود وکس به مایع تبدیل می شود، معمولا هم وکس را از نفت و زغال سنگ تولید می کنند.

پلی اتیلن وکس سنگین این ماده ی بی رنگ و بو کاربردهای بسیار زیادی دارد و در بازارهای سراسر کشور با انواع گوناگون به فروش می رسد.

ابتدا گاز اتیلن را در هگزان حل می کنند و با استفاده از عمل پلاریزاسیون در راکتورهای سه فازی محلول حاصل را همراه با کاتالیست می ریزند.

سانتریفیوژ که دو خروجی دارد محلول حاصل وارد آن شده و سپس از خروجی اصلی به داخل یک پاتیل فلزی ریخته می شود و سپس آن را تا نیمه از آب سرد پر می کنند  و به وکس تبدیل می شود.

وکس حاصل را با پلی اتیلن مخلوط می کنند و متناسب با شرایط و جرم مولکولی دو نوع پلی اتیلن وکس سنگین تولید می شود.

این ماده در نوع امولسونی و غیر امولسونی تولید شده و تفاوت آن ها در جرم مولکولیشان می باشد که مقداری بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ می باشد.

از این مدل پلی اتیلن وکس برای براق کردن میوه ها استفاده می شود که به صورت اسپری ماده را روی محصولات پخش کرده و این عمل باعث می شود که از اکسید شدن آن ها جلوگیری شود و در پنیرها نیز از خشک شدنشان جلوگیری می شود.

از پلی اتیلن وکس سنگین چه استفاده هایی می شود؟

پلی اتیلن وکس سنگین به دلیل کیفیت بسیار بالای آن معمولا کاربرد های بسیار زیادی دارد و در موارد بسیار زیادی استفاده می شود. از جمله این کاربرد ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • از این محصول برای بسته بندی کردن مواد لبنی و غذایی، تولید لوله های آب، تولید پلاستیک و محصولات آن و … استفاده می شود.
  • از پلی اتیلن به عنوان ماده ی ضد آب یاد می شود و همین باعث شده است که در تولید تخته کامپوزیت های مختلفی مانند، نئوپان، ام دی اف و دیگر تخته ها استفاده شود.
  • امروزه از شمع ها برای روشنایی، تزئین و … استفاده می شود و برای تولید این شمع ها شرکت های تولیدی از پلی اتیلن وکس استفاده می کنند.
  • این مواد غیر سمی بوده و برای کودکان و بقیه خطری ندارند به همین دلیل معمولا از آن ها برای تولید مداد رنگی و مداد های شمعی استفاده می شود همچنین از آن ها در تولید محصولات آرایشی مانند کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده نیز استفاده می شود.

معمولا کارخانه های تولید انواع ماشین ها برای اینکه بتوانند بهترین محصول را تولید کرده و نظر مشتری را جلب کنند از مواد پلی اتیلن وکس در لاستیک ها استفاده می کنند تا از ترک خوردن لاستیک جلوگیری کند، چون استفاده از این مواد باعث ایجاد یک لایه روی لاستیک می شود و اصطحکاک را از بین می برد.

برای محافظت از کفپوش های چوبی نیز از این مواد استفاده می شود چون رطوبت کمتری به لایه های آن نفوذ کرده و باعث می شود که کفپوش عمر بسیار طولانی داشته باشد و خیلی دیر از بین رود.

علاوه بر موارد گفته شده پلی اتیلن ها کاربرد های بسیار زیاد دیگری نیز دارند.

تأمین کنندگان پلی اتیلن وکس سنگین را بشناسید

شرکت های تولید کننده پلی اتیلن وکس سنگین برای اینکه بتوانند نظر مشتریان زیادی را در داخل و خارج از کشور جلب نمایند اقدام به تولید با کیفیت ترین نوع محصول را می کنند.

این شرکت ها به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به برندهای معروف و معتبری در این زمینه تبدیل شده اند.

این برندهای تولیدی برای این که بتوانند یک محصول با کیفیت را تولید کنند از مواد اولیه با کیفیت و بهترین دستگاه در روند  تولید استفاده می کنند و همچنین مراحل تولید از ابتدا تا انتها را زیر نظر متخصصان مربوط در این زمینه انجام می دهند.

تأمین کنندگان پلی اتیلن وکس سنگین محصولاتشان را در بازار های سراسر کشور به فروش می رسانند.

در این جا لیست تمام تولید کنندگان پلی اتیلن وکس سنگین همراه با آدرس، شماره و … قرار داده شده است تا شما به راحتی با در دست داشتن این اسامی بتوانید به این مراکز مراجعه کنید و بهترین نوع محصول را با قیمت و کیفیت عالی خریداری نمایید.

لیست قیمت جدید انواع پلی اتیلن وکس

معمولا اکثر خریداران هنگام خرید محصولاتشان به موارد زیادی از جمله کیفیت، برند تولید کننده و قیمت توجه بسیار زیادی می کنند تا بتوانند بهترین محصول و در عین حال ارزان ترین نوع آن را خریداری کنند.

قیمت هر محصول با توجه به نوع برند، نوع بسته بندی محصول و همچنین کیفیت محصول تعیین می شود.

علاوه بر موارد گفته شده عوامل دیگری هستند که در قیمت گذاری این محصولات نقش بسزایی دارند. از جمله:

  • نوع مواد اولیه و لوله ی استفاده شده در آن ها که متناسب با کیفیت قیمت آن نیز تغییر می کند.
  • مقدار فشاری که تحمل می کنند تا به یک محصول با کیفیت تولید شوند.
  • سایز و نوع گرید مورد استفاده.
  • نوع وکس موجود در این مواد نیز روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد چون مواد اولیه در تولید وکس ها متفاوت است.
  • نوع خرید که شامل خرید عمدی و تکی است بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

لیست قیمت پلی اتیلن وکس در انواع مختلف در این سایت در اختیار تمام افراد قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی

خرید وکس پلی اتیلن پی وکس با قیمت عالی

وکس پلی اتیلن برای سطوح مختلفی مانند فلز و پی وی سی به عنوان روان کننده عمل می کند و موجب براقیت آنها می شود. جهت خرید وکس پلی اتیلن پی وکس با قیمت عالی می توان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما