پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در صنایع تولید پلاستیک های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. خریدار بهترین پلی اتیلن در ایران در راستای استفاده از این محصول برای تولید انواع فیلم ها و ورقه های شیرینگی برای خرید اقدام می نماید.

 

تعریف کامل از پلی اتیلن وکس

در راستای تعریف کامل از پلی اتیلن وکس می‌ توان گفت این محصول در گروه پلیمر های شیمیایی بر پایه پلی اتیلن دسته بندی می شود که دارای خواص منحصر به فردی است. پلی اتیلن های وکس با خاصیت نامحلول در حلال های آلی و به صورت محلول در آب و محلول در پلی اتیلن های آلیفاتیک می‌ توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

از نظر ساختار شیمیایی و خواص فیزیکی و شیمیایی پلی اتیلن های وکس می‌ توان گفت این محصولات به صورت ماده بدون بو و بدون رنگ با شکل شفاف و جامد کریستالی نمایان می‌ شوند. ساختار شیمیایی پلی اتیلن های وکس به صورت خطی و به کمک شاخه های جانبی تعریف می‌ شود.

این محصول تحت فرایند های فشار پایین و  فشار متوسط تولید می‌ شوند. در تولید پلی اتیلن های وکس از زنجیره های مولکولی فشرده شده استفاده می شود که همین عامل بیشترین تاثیر را در افزایش دانستیه این محصولات بر عهده می گیرند و انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاومت ضربه ای پلی اتیلن های وکس باعث شده است که این محصولات در مقایسه با دیگر پلی اتیلن ها از شاخص‌ های منحصر به‌ فرد تری برخوردار باشند.

پلی اتیلن های وکس در گروه پرمصرف ترین نوع پلی اتیلن در جهان شناخته شده می باشند. موارد کاربردی پلی اتیلن های وکس بسیار گسترده است و می توان در این زمینه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در تولید انواع محصولات پلاستیکی و محصولات تزریقی
  • مورد استفاده در تولید لوله های آب و فاضلاب و هم چنین تولید لوله های تحت فشار گاز
  • مورد استفاده در صنعت تولید محصولات بسته بندی مواد غذایی و لبنی
  • مورد استفاده در تولید انواع فیلم و ورق مخصوص صنایع کشاورزی و تولید انواع کیسه

فرآیند تولید پلی اتیلن وکس

فرایند تولید پلی اتیلن وکس در برند های مختلف، متفاوت است. اما به طور کلی می توان گفت در تولید این محصولات از فرایند های فشار پایین و فشار متوسط استفاده می شود و مواد اولیه این محصولات در این فرایند ها به صورت پلیمر های فشرده مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

در طراحی و تولید پلی اتیلن های وکس از مواد اولیه مختلف استفاده می شود. در راستای همین موضوع تنوع کاربردی این محصولات در بازار دیده می شود.

مهم ترین ماده ای که در تولید پلی اتیلن های وکس دیده می شود همان طور که از نام آن ها بر می آید پلی اتیلن هستند.

پلی اتیلن ها دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی هستند که می‌ توانند در گرید های متفاوت به تولید محصولات منحصر به فرد بیانجامد.

از مهمترین خواص پلی اتیلن ها می توان به قیمت پایین، فرآیند پذیری خوب، مقاومت ضربه ای بالا، مقاومت شیمیایی بالا  و …اشاره کرد. ناگفته نماند که پلی اتیلن ها در گروه لاستیک های شیمیایی نیز دسته بندی می شوند. به عبارت دیگر به پلی اتیلن  ها می توان واژه پلاستیک را انتصاب داد.

نقش پلی اتیلن وکس در صنایع لاستیک و پلاستیک

نقش پلی اتیلن وکس در صنایع لاستیک و پلاستیک سازی به عنوان نوعی روان کننده مورد توجه قرار می گیرد. پلی اتیلن های وکس در واقع روان کننده های خارجی هستند که دارای ترکیبات غیر قطبی می‌ باشند و باعث جدا شدن مذاب از فلز می شوند.

این محصولات توانایی این را دارند که سطح بین pvc و فلز را روانکاری کنند. هم چنین این محصولات می تواند بر براقیت محصول تاثیر بسزایی داشته باشند.

پلی اتیلن های وکس به عنوان متداول ترین روان کننده های خارجی شناخته شده هستند. از مهم ترین کاربرد های این محصولات در صنعت لاستیک سازی و پلاستیک سازی می توان به پوشش دهی آن ها اشاره کرد.

پلی اتیلن وکس با گرید های خشک در صنعت پلاستیک و لاستیک سازی به عنوان چسب های گرما ذوب مورد توجه قرار  می گیرد.

پلی اتیلن های وکس پودری دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که توانستند کاربرد های زیادی را در صنعت پلاستیک سازی به خود اختصاص دهند.

در تولید پلی اتیلن های وکس مخصوص صنعت پلاستیک از ترکیبات شیمیایی پیچیده استفاده می شود که منبع اصلی این ترکیبات شیمیایی نفت خواهد بود.

در واقع می‌ توان گفت پلی اتیلن وکس صنایع لاستیک دارای فرآیند های کاملاً متفاوت با دیگر نمونه پلی اتیلن ها می باشند. پلی اتیلن های وکس در ساختار شیمیایی خود  از چند مولکول مشابه تشکیل شدند که این مولکول ها وزن های مولکولی مختلفی دارند.

ساختار پلی اتیلن وکس بر اساس این مولکول های مشابه به نحوی انجام می پذیرد که می توانند در مقابل کاهش دما به صورت منقبض شده در آیند و این محصولات می تواند در معرض افزایش دما نیز به صورت انبساط پدیدار شوند. در راستای این موضوع می‌ توان به وضوح نتیجه گرفت که تغییرات دما بر روی شکل ظاهری و ساختار پلی اتیلن های وکس تاثیر دارند و افزایش دما، انعطاف پذیری بالای این محصولات را به ارمغان می آورد.

مصرف کننده بهترین پلی اتیلن وکس ایرانی

مصرف کننده بهترین پلی اتیلن وکس ایرانیمصرف کننده بهترین پلی اتیلن وکس ایرانی در واقع صنایعی هستند که نیاز مبرمی به این محصولات دارند. در متن فوق در مورد کاربرد های این محصول در صنایع مختلف توضیحاتی ارائه داده شد. در ادامه مطلب نمونه های دیگری از موارد کاربردی این محصول را بیان خواهیم کرد:

  • مورد استفاده در تولید کفپوش های چوبی
  • مورد استفاده در براق کردن انواع میوه ها
  • مورد استفاده در تولید انواع شمع و هم چنین تولید انواع مداد رنگی و مداد شمعی
  • مورد استفاده در تولید محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی

تولید بهترین پلی اتیلن وکس در برند های ایرانی انجام می‌ شود. در راستای این موضوع نیاز به واردات سازی این محصول از دیگر کشور ها نخواهد بود. برند های تولید کننده انواع پلی اتیلن وکس  تمام تلاش خود را به کار می‌ برند تا بتوانند این محصولات را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در راستای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش انواع پلی اتیلن وکس ایرانی می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

خرید وکس پلی اتیلن PE WAX پودری

وکس پلی اتیلن PE WAX  یکی ازپر کاربرد ترین روان کننده های خارجی است که  بر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما