پیتاریس
خانه / پلی اتیلن پی وکس / خریدار مستقیم پلی اتیلن پی وکس با پایین ترین قیمت

خریدار مستقیم پلی اتیلن پی وکس با پایین ترین قیمت

یکی از فراورده های نفتی که توانست جنبه های مختلف زندگی انسان را دگرگون کند پلی اتیلن است. در فرایند تولید پلی اتیلن محصولات جانبی دیگری مثل پلی اتیلن پی وکس نیز تولید می شود که دارای کاربرد های زیادی می باشد و با پایین ترین قیمت توسط خریداران مستقیم تهیه می شود و برای مصارف مختلف استفاده می شود.

 

۵ ویژگی مهم پلی اتیلن پی وکس

پی وکس دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود است که در ادامه سعی می شود به بخشی از آن پرداخته شود.
این ماده هیچگونه بو و رنگی ندارد و ظاهر آن مانند کریستال بی رنگ است که این موضوع سبب شده که به عنوان ماده اولیه برای ساخت مواد زیادی استفاده شود.
نکته دومی که باید در مورد این ماده بیان شود این است که به شدت روان کننده است و به همین دلیل می تواند در جداسازی مواد مختلف مورد بهره برداری فرار بگیرد.
این ماده در حالت عادی خود جامد است که می تواند بر اثر حرارت ذوب شود و به حالت مایع درنیاید که در این حالت نیز می تواند در بسیاری از موارد یاری دهنده باشد.

پی وکس ها می توانند در شرایط فشار پایین و متوسط نیز تولید شوند که در این حالت ساختار آنها خطی می شود و جزو مواد سنگین دسته بندی می شود.
پلی اتیلن پی وکس عالی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد و به همین دلیل می توان از آن در ساختار واحد های صنعتی مختلف کمک گرفت.
۵ موردی که ذکر شد از ویژگی های مهم پلی اتیلن پی وکس محسوب می شود و به دلیل دارا بودن این موارد به شدت در مجموعه ها کاربرد دارد و می تواند روند تولید محصولات را تسریع کند.
البته باید این مورد را در نظر داشت که این پلی اتیلن انعطاف کمتری نسبت به سایر همنوعان خود دارد که بهتر است در قسمت هایی از آن استفاده شود که جابجایی ها در کمترین حالت ممکن باشد.

چرا پلی اتیلن باعث جدا شدن مذاب از فلز می شود؟

برای اینکه بتوان به سوالی که در بالا پرسیده شده جواب داد باید با ویژگی ساختاری پلی وکس آشنایی پیدا کرد تا جواب نهایی پیدا شود.
مولکول های این ماده به صورتی در کنار هم چیده شدهاند که خاصیت روان کنندگی در این ماده ایجاد شده و در نهایت باعث جدا شدن مذاب از فلزات مختلف خواهد شد.
در واقع مواد موجود در این پلی اتیلن سبب می شود که سطح پی وی سی و فلز روان شود و در نتیجه این دو جز به راحتی از هم جدا می شوند.
نکته ای که گفتن آن خالی از لطف نیست این است که اضافه کردن این پلی اتیلن در هنگام تولید می تواند آن را براق تر و درخشان تر نشان دهد و زیبایی محصول را بیشتر نماید.

هر چقدر که میزان جرم مولکولی در این ماده بیشتر باشد قدرت روان کنندگی آن نیز بیشتر خواهد شد که در حالت عادی این جرم می تواند چیزی در حدود دو تا چهار هزار باشد.
تقریبا برای تولید اکثر محصولات پلاستیکی که امروزه در بازار دیده می شود در بخشی از روند تولید پی وکس را به کار می گیرند که این موضوع نشان دهنده میزان اهمیت آن است.
مناسب بودن قیمت پلی اتیلن پی وکس سبب شده است که صنایع مختلف بتوانند با شرایط مناسبی آن را تهیه کنند و برای تولید فراورده های منحصر به فرد خود از آن کمک بگیرند.

انواع مختلف پلی اتیلن پی وکس

یه طور کلی انواع پلی اتیلن پی وکس به دو دسته امولسیونی و غیر امولسیونی تقسیم می شود که تفاوت آنها در جرم مولکولی می باشد که قبلا به شرح آن ها پرداخته شد.
البته این ماده را می توان بر اساس محل هایی که به کار می رود نیز دسته بندی کرد که از آنها می توان پلی وکس به کار برده شده در کامپوزیت های پی وی سی و پولیش را نام برد.
حضور این عنصر در پلیمر های گیاهی نیز موجب شده است که کارایی آن ها چندین برابر گردد و به همین دلیل میزان استفاده از آن در حال افزایش می باشد.
بسیاری از افراد از این ماده برای پوشش دهی سطوح مختلف نیز استفاده می کنند که نتیجه به وجود آمده در این حالت بسیار رضایت بخش خواهد بود.

نکته ای که باید حتما بیان شود این است که پی وکس نسبت به سایر انواع پلی اتیلن ها خالص تر است که همین امر باعث شده که نقطه ذوب یکنواخت تری نیز داشته باشد.
حضور این ماده در هنگام تولید محصول می تواند منجر به افزایش تولید شود و در برخی گزارش ها دیده شده که این میزان نزدیک به سی درصد است که عدد قابل توجهی را نشان می دهد.
انواع دیگری از پلی وکس نیز هستند که در ساختار چسب های گرما ذوب به کار رفته اند و قدرت چسبندگی آنها را تا چندین برابر حالت اول افزایش داده اند.
تمامی شواهد بیانگر این موضوع است که نمونه های گوناگون پی وکس می تواند در بخش های مختلفی به کار گرفته شود و فعالیت ها را تا جایی که امکان دارد بهبود خواهد داد.

خریدار پلی اتیلن پی وکس به صورت مستقیم با قیمت عالی

امروزه پلی اتیلن پی وکس در بسته بندی بسیاری از مواد لبنی و غذایی دیده می شود که این موضوع نشان از کیفیت برتر آن دارد.
البته ذکر این نکته نیز ضروری است که کاربرد آن در انواع لوله ها سبب شده که ساختار آنها محکم تر شود و در مقابل فشار های مکانیکی مانند جابجایی ماشین آلات مقاومت بالاتری از خود نشان دهد.
در بعضی از واحد ها برای جابجایی گاز از لوله های تحت فشار استفاده می شود که معمولا در ساختار آن ها نیز مقداری از پی وکس دیده می شود.
با توجه به این که این ماده ضد آب است می توان از آن به عنوان پوشش در وسایل چوبی مانند ام دی اف کمک گرفت و مانع از ورود آب به بافت چوب گردید.

تمامی مواردی که در بالا نام برده شدند می توانند جزو خریدار پلی اتیلن پی وکس دسته بندی شوند زیرا به این عنصر نیاز مبرم دارند و باید هر طور که شده آن را تهیه کنند.
خوشبختانه به دلیل تمهیداتی که در این بخش اندیشیده شده است فروش این محصول با قیمت عالی آغاز شده است که در حال حاضر نیز با استقبال خوبی همراه بوده است.
با توجه به این که فروش این محصول به صورت مستقیم صورت می گیرد قیمت نهایی محصول به مقدار زیادی با کاهش همراه بوده است.

مطلب پیشنهادی

خرید پلی اتیلن وکس اکسید شده ارزان قیمت

پلی اتیلن نوعی از وکس‌ می باشد و یک نوع پوشش دهنده بسیار عالی و خوب بوده که ماده اولیه آن از پلی اتیلن می باشد. این محصول در آب به راحتی حل نشده و یک نوع ماده غ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما