پیتاریس
خانه / پلی اتیلن واکس / خرید انواع پلی اتیلن واکس با قیمت جدید

خرید انواع پلی اتیلن واکس با قیمت جدید

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین روان کننده هایی که در بازار وجود دارد روان کننده پلی اتیلن واکس می باشد. در واقع می توان گفت این محصول توعی واکس محسوب می شود که با استفاده از مواد پلی اتیلنی ساخت شده است. کارخانه های بسیاری در ایران وجود دارد که انواع پلی اتیلن واکس جدید را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند و به خریداران ارائه می دهد. اگر می خواهید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید بهتر است قبل از خرید ابتدا اطلاعات کافی در خصوص ویژگی و مشخصات آن بدست آورید و سپس با آگاهی و اطلاعات کامل اقدام به خرید کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در مورد این محصول با ما در ادامه مطلب همراه شوید

مشخصات ظاهری و شرح ماده پلی اتیلن واکس

در میان انواع مختلف مواد پلی اتیلنی که در بازار وجود دارد نوع واکس آن دارای مصرف و کاربرد بیشتری است. این محصول به عنوان یک پخش کننده و یا همچنین فعال کننده در انواع مختلف پلی پروپلین، ABS و…. به شمار می رود. هر کدام از شرکت های تولید کننده پلی اتیلن واکس از مواد اولیه و دستگاه های به خصوصی برای تولید این محصول استفاده می کند به همین دلیل برندهای زیادی از آن در بازار موجود است که مشخصات ظاهری هر کدام از آن ها ممکن است با دیگری متفاوت باشد اما در برخی از مشخصات با یکدیگر مشترک هستند که عبارتند از:

  • این محصول به گونه ای ساخته شده است که رنگ آن شفاف بوده و به صورت کریستال های جامد می باشد.
  • این نمونه فاقد رنگ و بو هستند.
  • این پلی اتیلن به دو شکل امولسیونی و غیر املسیونی درست می شود که این دو محصول از تمام لحاظ با یکدیگر شباهت دارند و تنها از نظر جرم مولکولی با یکدیگر متفاوت هستند.
  • پلی اتیلن واکس مقاومت بسیار بالایی در برابر برخی از مواد شیمیایی و همچنین عوامل خارجی موجود در محیط دارد اما با این وجود می توان گفت از لحاظ مقاومت و میران انعظاف پذیری نسبت به سایر مواد پلی اتیلنی که در بازار موجود است کمی کمتر می باشد.
  • نقطه ذوب و جرم مولکولی در آن یکنواخت است به همین دلیل نسبت به سایر محصولات موجود در بازار عملکرد خود را بهتر انجام می دهد.
  • محصولاتی که درون آن واکس های سنگین وجود دارد از نظر ساختاری به شکل خطی می باشد. بهتر است بدانید برای تولید این محصول به فشار کم تری نسبت به سایر محصولات نیاز می باشد.

کاربرد های پلی اتیلن واکس بهتر بشناسید

کاربرد های پلی اتیلن واکس بهتر بشناسیدپلی اتیلن که درون آن واکس وجود دارد به دلیل داشتن این ماده دارای کاربردهای گسترده ای است و از آن در صنایع مختلفی استفاده می شود. برخی از کاربرد پلی اتیلن واکسن در صنایع مختلف عبارتند از:

  • در صنایع تولید محصولات چوبی: این محصول به دلیل اینکه دارای خاصیت ضد آب است به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه در تولید انواع کامپوزیت های چوبی همانند ام دی اف محسوب می شود. بهتر است بدانید در پولیش های کفپوش هایی که از چوب ساخته شده اند نیز برای محافظت از کفپوشس ها از این ماده استفاده می شود. لازم به ذکر است بدانید انواع مختلف کفپوش که درون آن این ماده وجود دارد دیرتر خراب شده و برای مدت طولانی قابل استفاده می باشد.
  • در تولید و ساخت مواد خوراکی: شاید برایتان جالب باشد که بدانید انواع مختلف واکس های خوراکی وجود دارد که با اسپری کردن آن بر روی میوه و یا مرکبات باعث براق شدن آن می شود. انجام این کار علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن میوه ها می شود بلکه از اکسید آن نیز جلوگیری می کند. استفاده از این واکس ها در تولید انواع مدادرنگی، مداد شمعی، تولید پنیز و…. نیز رایج است. این محصول هیچ ضرری برای بدن ندارد و خوردن آن مسمومیتی را برای افراد مختلف و حتی کودکان ایجاد نمی کند.
  • صنایع تولید لاستیک سازی: در صنایع تولید لاستیک سازی پلی اتیلن واک به عنوان یکی از مواد اولیه مهم به شمار می رود که از لاستیک در برابر آسیب های مختلف مانند ترک خوردگی و… محافظت می نماید.
  • برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی همچون کرم های مرطوب کننده و انواع مختلف کرم ضد آفتاب نیز از این ماده استفاده می شود.
  • انواع مختلف شمع برای ایجاد روشنایی و تزئین کردن وجود دارد که برای تولید آن ها از این محصول استفاده می شود.
  • ساخت لوله های مختلف آب و فاضلاب، لوله های گاز و… نیز با استفاده از این ماده انجام می شود.

آیا پلی اتیلن واکس، به عنوان روان کننده استفاده می شود؟

یکی از مهم ترین سوالات اکثر خریداران و مصرف کنندگان پلی اتیلن واکس این است که آیا می توان از این محصول به عنوان روان کننده استفاده کرد یا خیر؟ پاسخ به این سوالات بله است. این کالا به عنوان روان کننده خارجی است که در صورتی که آن را در دمای معمولی آن را به حلال های آلی اضافه کنیم در این حلال ها حل نمی شود اما در صورتی که در دماهای بسیار بالاتر و در حلال هایی مانند هیدروکربن ها و به طور کلی هیدروکربن های کلریته بیفزاییم دز آن ها قابل حل می باشد.

لازم به ذکر است بدانید از این محصول به عنوان حلال در تولید پارافن کلره که به عنوان روان کننده محسوب می شود قابل استفاده است.

خریدار انواع پلی اتیلن واکس

در فرآیندهای تولید انواع مختلف پلی اتیلن مواد گوناگونی تولید می شود که یکی از محصولات فرعی آن پلی اتیلن واکس می باشد. انواع مختلف واکس پلی اتیلنی وجود دارد که هر کدام آن ها دارای کاربرد مخصوص به خود می باشد و در صنایع مختلفی قابل استفاده است. از جمله خریداران این محصول در بازار عبارتند از:

  • افرادی که دارای کارخانه های تولید کننده وسایل آرایشی بهداشتی هسند
  • کارخانه هایی که در صنایع تولید لاستیک سازی فعالیت دارند.
  • افرادی که دارای شرکت تولید کننده انواع مختلف شمع می باشند.
  • کارخانه های تولید کننده محصولات مختلف پلی اتیلن مانند لوله های فاضلاب و…
  • افرادی که میوه فروش هستند و برای فروش بیشتر محصولات خود از این واکس استفاده می کنند.

این افراد از جمله خریدارن این محصول در بازار به شمار می روند. اگر قصد خرید پلی اتیلن واکس را به صورت عمده دارید می توانید از طریق این فروشگاه اقدام کنید و بعد از آشانایی با ویژگی های این محصول شامل قیمت پلی اتیلن واکسن برای خرید آن اقدام کنید.

مطلب پیشنهادی

صادرات پلی اتیلن واکس تسویه شده مرغوب

پلی اتیلن واکس ماده ای است که به عنوان روان کننده و براق کننده در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما