پیتاریس
خانه / پلی اتیلن pe wax / خرید وکس پلی اتیلن PE WAX پودری

خرید وکس پلی اتیلن PE WAX پودری

وکس پلی اتیلن PE WAX  یکی ازپر کاربرد ترین روان کننده های خارجی است که  بر پایه پلی اتیلن ساخته شده است و اگر در دمای معمولی قرار بگیرد در حلال های آلی قابل حل نیست ولی در مجاورت با گرما یا قرار گرفتن در دمای بالا در آلیفاتیک ها، هیدروکربن های کلرینه و اکثر حلال های غیر قطبی قابل حل است.

 

وکس پلی اتیلن PE WAX و موارد استفاده از آن

 

وکس پلی اتیلن ، ماده ای است که هیچ رنگ و بویی ندارد ، شفاف بوده و به شکل کریستال جامد است. سنگین است و دارای ساختاری خطی است که تولید آن در فشار پایین و متوسط انجام می شود.

پلی اتیلین به خاطر خاصیت روان کنندگی که دارد باعث جدا شدن مواد مذابی که به فلز چسبیده می شود و باعث روان شدن سطح بین فلز و PVC می شود و همچنین با خاصیت براق کنندگی که دارد تاثیر خاصی بر روی براقیت محصولمی گذارد.

وکس پلی اتلین  معمولاً در دو نوع امولسیونی و غیر امولسیونی تولید می شود. تفاوت این دو نوع در جرم مولکول های تشکیل دهنده آنهاست ، جرم مولکولی وکس پلی اتیلن بین دو هزار تا چهار هزار است.

وکس پلی اتیلن  نسبت به سایر محصولات مشابه خود مقاومت و انعطاف پذیری کمتری دارد ولی مقاومت آن در مقابل مواد شیمیایی و تنش های شکننده بسیار بالاست.

از وکس پلی اتیلن و همچنین مستربچ شفاف کننده در صنایع پی وی سی برای ساخت انواع دیوار پوش ، کف پوش ها ، لوله و اتصالات مربوط به آن ، لاستیک اتومبیل ، پلاستیک ، مستربچ ، انواع چسب ، کابل و روکش آن ، شمع های تزیینی و غیر تزیینی و … می باشد .

دلایل انتخاب و سفارش وکس پلی اتیلن PE WAX چیست؟

 

از جمله دلایل انتخاب و سفارش وکس پلی اتیلن استفاده های بی شماری است که از آن در صنایع مختلف می شود. خرید وکس پلی اتیلن می تواند برای کاربردهای زیر انجام پذیرد :

* تولید محصولاتی از جنس  پلاستیک که در آنها از انواع مستربچ نقره ای صادراتی و همچنین رنگی نیز استفاده می گردد.

* بسته بندی مواد غذایی و لبنی

* تولید لوله های آب و فاضلاب و لوله های تحت فشار

* وکس پلی اتیلن به عنوان یک ماده ضد آب در تولید کامپوزیت های چوبی از قبیل ام دی اف ، ورقه های نئوپان و انواع محصولات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

* در ساخت انواع مختلف شمع از وکس پلی اتیلن استفاده می شود. شمع ها انواع مختلفی دارند که از بسیاری از آن ها فقط برای روشنایی استفاده نمی شود. بسیاری از شمع های تولید شده فقط جنبه تزئینی دارند و در مهمانی ها و مراسم مذهبی استفاده می شود.

* در مایعات فلزکاری و برای تولید پارافین کلره که بازدارنده شعله در لوله های پی وی سی می باشد ، از وکس پلی اتیلن استفاده می شود.

* وکس به طور گسترده در صنایع آرایشی و بهداشتی و در تهیه و تولید انواع کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده می شود.

* وکس پلی اتیلن یکی از مواد اولیه ساخت تایرهای لاستیکی است و به منظور محافظت از لاستیک و جلوگیری از ترک خوردگی در عاج انواع مختلف تایر استفاده می شود.

* این ماده در پولیش کف پوش های چوبی به منظور محافظت از کف پوش ها و جلوگیری از ترک خوردن و ورقه شدن آن ها استفاده می شود ، به عبارتی وکس پلی اتیلن موجود در پولیش، باعث کند شدن نفوذ هوا و رطوبت در لایه های کف پوش می شود و بدین ترتیب عمر کف پوش طولانی تر شده و دیر تر دچار فرسودگی می شود.

* وکس پلی اتیلن خوراکی نوع دیگری از وکس ها است که برای براق شدن انواع میوه و مرکبات استفاده می شوند. این ماده روی انواع میوه پاشیده می شود تا هم ظاهر بهتری به میوه ها بدهد و هم مانع پوسیده شدن آن ها شود. همچنین به برخی مواد لبنی مثل بعضی از پنیرها اضافه می شود تا مانع خشک شدن آن ها حتی با گذشت مدت طولانی شود.

* وکس های خوراکی همچنین در تولید انواع مداد رنگی و پاستل استفاده می شوند و بدلیل اینکه عاری از مواد سمی هستند، خطری برای مصرف کننده به خصوص کودکان ندارند.

خصوصیات وکس پلی اتیلن PE WAX پودری

 

وکس پلی اتیلن پودری ، به شکل پودر ساخته شده و دارای رنگ سفید می باشد. نقطه ذوب آن ۱۱۰±۳ سانتی گراد است و در آب حل نمی شود. از موارد مصرف آن ، استفاده بعنوان يک روان كننده خارجی در پلاستیک سازی ها را می توان نام برد ، همچنین در صنعت تایر سازی بکار برده می شود. وکس پلی اتیلن پودری برپایه پلی اتیلن ساخته شده است که برای پوشش دهی سطوح مختلف و به عنوان چسب هایی که در اثر قرار گرفتن در مجاورت گرما ذوب می شوند در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید پلی اتیلن وکس پودری غالبابه منظور استفاده از این محصول در صنایع مختلف انجام می شود. این محصول در گروه محصولات شیمیایی غالبا بی بو و بی رنگ دسته بندی شده و به صورت شفاف و به شکل کریستال جامدتولید می شود. وکس پلی اتیلن پودری دارای خصوصیات و ویژگی های مختلف و منحصر به فردی است که کاربرد های زیادی را در صنایع مختلف به خود اختصاص داده است.

در زمینه تولید وکس پودری از ترکیبات شیمیایی پیچیده ای استفاده می گردد که ماده اصلی این ترکیب شیمیایی از نفت گرفته می‌ شود ، با توجه به این مطلب می توان گفت که وکس پلی اتیلن یکی از مشتقات نفتی است. ساختار پلی اتیلن پودری به نحوی است که در مقابل برودت هوا منقبض شده و جمع می شود و با افزایش دما منبسط می گردد. از این رو می‌ توان نتیجه گرفت که با تغییرات دما شکل ظاهری و ساختار این واحد ها تغییرات عمده ای پیدا می کند و با افزایش دما می توان انعطاف پذیری این محصول را توسعه داد.

خرید وکس پلی اتیلن PE WAX با قیمت مناسب

 

وکس پلی اتیلن در بسته بندی های پنجاه کیلو به بالا ارائه می شود. بسیاری از مصرف کنندگان وکس مورد نیاز خود را بصورت عمده و بطور مستقیم از تولیدکنندگان خرید می کنند. قیمت وکس پلی اتیلن در فروش عمده و از درب کارخانه بسیار مناسب تر از زمانی است که از فروشگاه ها خریداری می شود.

قیمت این وکس ها با توجه به کاربردی که دارند متفاوت بوده وهر نوع وکس متقاضیان منحصر به خود را دارد. مثلا تولیدکنندگان وسایل آرایش هیچ گاه برای خرید وکس صنعتی که در تهیه و ساخت کف پوش تولید می شود به بازار نمی روند یا در ساخت مداد رنگی از وکس غیر خوراکی استفاده نمی شود.

 با توجه به هزینه های زیادی که در مسیر تولید انواع وکس صرف می شود بسیاری از تولیدکنندگان ترجیح می دهند ابتدا ثبت سفارش کرده سپس با توجه به میزان تقلضا اقدام به تولید و عرضه محصول بنمایند. به این طریق هم کیفیت کار بالا می رود و هم در صرف هزینه صرفه جویی می شود.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما