پیتاریس
خانه / پلی اتیلن واکس / خرید پلی اتیلن واکس در بسته بندی های جدید

خرید پلی اتیلن واکس در بسته بندی های جدید

خرید پلی اتیلن واکس در بسته بندی های جدید در سال های اخیر با رونق بسیاری همراه بوده است‌ بسته بندی جدید نگهداری این محصول و حفظ آن ها در برابر رطوبت و حرارت را بالاتر برده و در نتیجه طول عمر مصرف را بیشتر می نماید‌. قیمت های این محصول عموما در طول سال با نوسان قیمتی بسیاری همراه گردیده که از عوامل مهم در انجام این امر نوسان نرخ ارز بوده است‌. پلی اتیلن واکس جدید امروزه با توجه به نوع مصرف در انواع مختلفی تولید و در اختیار صاف تولیدی متناسب قرار می گیرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

خرید پلی اتیلن واکس در بسته بندی های جدید

خرید پلی اتیلن واکس در بسته بندی های جدید

پلی اتیلن واکس باکیفیت امروزه توسط تولید کنندگان ایرانی تولید و به صورت انبوه به فروش می رسد. تولی کنندگان مزبور عموما با پیگیری و اجرای روش تولید جدید این محصول با مکانیزم خاص و ویژه به تولید عالی و بی نظیر این محصول دست یافته اند. قیمت این محصول به نوع و کیفیت آنها بستگی دارد. 

امروزه مارک های خارجی آنها با کیفیت های عالی در بازار داخلی به فروش می رود. لازم به ذکر است در کنار کیفیت بی‌نظیر، قیمت های بسیار بالایی نیز ارائه می شود که در مقایسه با نمونه خارجی تفاوت فاحشی دارد اما با این حال بسیاری از شرکت های گسترده و خصوصی از این محصول با برند خارجی استقبال کرده و در تولیدات خود استفاده می نمایند‌.

این محصول با داشتن حالت جامد به راحتی بسته بندی شده و در پاکت های مختلف و حجم های گوناگون ارائه می شود. انتقال و حمل این محصولات نیز به راحتی با ماشین های حمل بار امکان پذیر می گردد‌.

یک موفقیت عالی در تولید پلی اتیلن واکس ایرانی در سال های اخیر صادرات این محصولات به کشور های خارجی می باشد. این امر گواهی بر دست یافتن برند های برتر تولیدی ایرانی به رده صادراتی و کیفیت برتر می باشد که رقابت با محصول خارجی قرار می گیرد. 

خصوصیات فیزیکی انواع پلی اتیلن واکس

خصوصیات فیزیکی انواع پلی اتیلن واکس

پلی اتیلن واکس یکی از مواد اولیه در تولید انواع پلی اتیلن و محصولات پلاستیکی مختلف می باشد. این محصول در صنعت دارای کارایی بسیار بیشتری است. از خصوصیات فیزیکی انواع پلی اتیلن واکس می توان به ظاهر خاص این محصول اشاره کرد. این محصول دانه های ریز جامد و بدون رنگی می باشد که در دمای اتاق جامد ولی در دمای بالا و مقابل حرارت به مواد مایع رقیق و بی‌رنگ و بی‌بو تبدیل می شود. 

این محصول انواع مختلفی دارد که با توجه به کارکرد های هر یک از آنها در مواد مختلفی به کار می رود. مهم ترین و اصلی ترین کارایی این محصول در صنعت روان کننده بودن پلی اتیلن واکس می باشد. این محصول عموما در تولید پلی اتیلن منجر به روان شدن مواد مورد تولید شده و فرآیند تولید را به پیش می برد.‌

برای اطلاع از خصوصیات پلی اتیلن واکس و نحوه و میزان استفاده از آن، در هنگام خرید می توان از فروشنده اطلاعات لازم را جویا شد. امروزه خریداران برای تهیه نوع باکیفیت این محصول عموما مارک های خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند.

موارد مصرف و استفاده از پلی اتیلن واکس باکیفیت

 

این محصول به دو صورت خوراکی و غیر خوراکی تولید می شود تا در تولید انواع مواد غذایی و محصولات مشتق ان به کار رود. موارد مصرف و استفاده از پلی اتیلن واکس با کیفیت بسیار متعدد و گوناگون می باشد که در این مطلب به چند مورد مهم آن اشاره خواهیم کرد. 

این محصول در تولید لوله های پلی اتیلن آب و فاضلاب و همچنین گاز نقش بسیار مهمی دارد. این محصول عموما منجر به کاهش جذب حرارت به لوله و در مواردی عدم جذب حرارت را امکان پذیر می نماید. 

از پلی اتیلن واکس خوراکی عموما در براق کردن وسایل چوبی مانند مبلمان و سرویس غذاخوری، سرویس خواب و همچنین میوه های پوست دار مانند پرتقال و لیمو استفاده می شود. عموما تولید کنندگان لوازم چوبی در پایان تولید با استفاده از این محصول براقیت چشم گیری را برای محصولات تولیدی خود ایجاد می نمایند. 

حتما در نمایشگاه های خودرو مشاهده نموده اید که بدنه خودرو و تایر های آنها را پس از شست و شو با محصولی توسط دستمال تمیز می کنند که جلوه براقی را ایجاد می کند. ابن محصول همان پلی اتیلن واکس می باشد. استفاده از این محصول برای تایر خودرو ها بسیار مفید می باشد و مانع از جذب رطوبت و حرارت به داخل تایر شده و در نتیجه عمر مصرف محصول را افزایش می دهند. 

از این محصول عموما در تولید بسته بندی ها پلاستیکی استفاده می شود. بسته بندی های مخصوص لبنیات و مواد غذایی از این محصول تولید شده و انواع گوناگونی را به خود اختصاص داده است. همچنین در سال های اخیر از آنها در تولید مداد رنگی های شمعی و مدادی استفاده می شود. بی رنگ بودن این محصول نمی تواند مانعی در رنگ بندی این محصول باشد. 

به چه میزان می توان از پلی اتیلن واکس استفاده کرد؟

به چه میزان می توان از پلی اتیلن واکس استفاده کرد؟

این محصول در کیفیت ها و انواع مختلفی به صورت عمده به فروش می رود. خریداران این محصول عموما شرکت های تولیدی و کارخانجات تولیدی محصولات پلی اتیلنی و از این قبیل محصولات می باشد که استفاده از این محصول در فرآیند تولید آنها امری ضروری و واجب می باشد. 

افراد متقاضی اغلب به دنبال محصولاتی با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب می باشند. تولید کنندگان این محصول می توانند با ارائه قیمت های عالی تقاضای بالایی را داشته باشند. تولید کنندگان مزبور عموما از دستگاه های مجهز و پیشرفته در تولید واکس پلی اتیلنی استفاده می نمایند که هر کدام عموما دارای مارک خارجی بوده و از کشور های خارجی وارد شده اند. 

خریداران این محصول عموما باید از نوع مصرف این محصول آگاهی داشته باشند. به عنوان مثال استفاده از واکس پلی اتیلنی غیر خوراکی در تولید مداد رنگی های شمعی خطرناک می باشد از این رو از نوع خوراکی آن استفاده می شود تا در صورت مصرف هیچ گونه آلودگی شیمیایی و حساسیت را برای مصرف کننده نداشته باشد. این امر یکی از مهم ترین نکات خرید می باشد که نیاز به توجه بیشتر و دقیق تری است. میزان مصرف این محصول در تولید نیز بسته به نوع محصول تولیدی می باشد که نیازمند واکس پلی اتیلنی است. 

مطلب پیشنهادی

صادرات پلی اتیلن واکس تسویه شده مرغوب

پلی اتیلن واکس ماده ای است که به عنوان روان کننده و براق کننده در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما