پیتاریس
خانه / پلی اتیلن واکس / خرید پلی اتیلن واکس قطبی اصل با قیمت مناسب

خرید پلی اتیلن واکس قطبی اصل با قیمت مناسب

 واکس ها، مواد آلی جامدی هستند که در دمای بالاتر از دمای محیط، منبسط و به حالت مایع نزدیک می شوند. پلی اتیلن واکس، نوعی واکس بر پایه پلی اتیلن می باشد که یکی از انواع پر کاربرد پلی اتیلن در جهان است و به عنوان یک محصول جانبی در فرآیند تولید پلی اتیلن تولید می شود. پلی
اتیلن واکس اصل، در دمای پایین، منقبض و در دمای بالا منبسط می شود. با این حال، تغییرات دما باعث تغییر در ماهیت و خاصیت پلی اتیلن واکس نشده و
حتی کارایی و انعطاف آن در دماهای بالاتر بهبود می یابد.

خرید پلی اتیلن واکس قطبی اصل با قیمت مناسب

پلی اتیلن واکس قطبی چیست؟

پلی اتیلن واکس قطبی چیست؟ پلی اتیلن واکس که با نام اختصار “پی ای واکس” هم شناخته می شود، یک پلیمر پلی اتیلن با وزن مولکولی کم است. پلی
اتیلن واکس ترکیب شیمیایی پیچیده با پایه نفتی است. این ترکیب، شامل یک یا
چند مولکول مشابه با وزن های مولکولی متفاوت است. این ماده، در مقایسه با
سایر پلی اتیلن ها، انعطاف پذیری کمتری داشته ولی در مقابل مواد شیمیایی و
تنش های شکننده محیطی مقاومت بیشتری دارد.

بطور کلی پلی اتیلن واکس ها از نظر ساختار زنجیره مولکولی به دو گروه همو
پلی مر(غیر قطبی) و کوپلی مر(قطبی) تقسیم بندی می شوند. حالت معمول واکس
پلی مر، بصورت همو پلی مر بوده و با افزودن ترکیبات شیمیایی دیگر به واکس
پلی مرهایی با ارزش بالاتر و خواص بهتر اصلاح می شوند. پلی اتیلن واکس های قطبی، پلی اتیلن واکس هایی هستند که در انتهای زنجیره مولکولی آنها، گروه های عاملی اکسیژن دار مثل کتون ها، الکل ها و اسیدهای کربوکسیلیک قرار داده شده است. این ترکیبات نقطه ذوب بالا و سختی بیشتری دارند. گروه های عاملی فوق باعث افزایش قابلیت چسبیدن واکس به مواد قطبی و نیز پخش شوندگی آن می شوند. کاربرد
پلی اتیلن واکس، در صنایع مختلف از جمله صنعت تولید پی وی سی، به عنوان
روان کننده سطح بین فلز و پی وی سی و تسهیل کننده جدا شدن مذاب از فلز می باشد.
همچنین باعث براق شدن و جلای لوله های پی وی سی تولید شده نیز می شود.

 پلی اتیلن واکس، با داشتن ویژگی های خاص پلیمری، قابلیت استفاده در صنایع مختلف را به عنوان روان کننده و اصلاح کننده خواص فیزیکی مثل ویسکوزیته و نقطه ذوب، جلا دهنده و پرکننده دارد. پلی اتیلن واکس ها در تولید جوهر چاپ، رنگ و پوشش کاغذ نیز کاربرد دارد.

تأثیر پلی اتیلن واکس قطبی در پی وی سی

تأثیر پلی اتیلن واکس قطبی در پی وی سیپلی وینیل کلراید یا پی وی سی، نوعی پلیمر است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. در فرآیند تولید پی وی سی، به مواد پایدار کننده و مواد روان کننده سطوح داخلی و خارجی محصول نیاز می باشد. در کارخانجات تولید کننده لوله های پی وی سی، ماده روان کننده مورد استفاده می تواند هم  پلی اتیلن واکس غیر قطبی یا همو پلی مر و هم پلی اتیلن واکس قطبی یا کوپلی مر اکسید شده، باشد. با این وجود پلی اتیلن واکس های قطبی به دلیل وجود عوامل قطبی مثل گروه های عاملی دارای اکسیژن همانند کربوکسی، هیدروکسی و استر، سازگاری بهتری با پی وی سی، دارند. ولی پلی اتیلن واکس های غیر قطبی در فرمولاسیون پی وی سی، باعث ایجاد لکه های روغنی بر سطح محصول می شوند. این لکه های روغنی به دلیل تجمع واکس مخلوط نشده اضافی، بر روی سطح پی وی سی می باشد.

پلی اتیلن واکس قطبی باعث بهبود پخش شوندگی و چسبندگی مواد پایدار کننده ای چون ترکیبات نمک آلی سرب در پی وی سی، می شود، همچنین باعث بهبود شکل ظاهری و خواص سطحی محصول می شود. مهم ترین ویژگی پلی اتیلن واکس های قطبی، قدرت حلالیت بالای آنها در پی وی سی، به عنوان یک پلیمر قطبی پر کاربرد می باشد. پلی اتیلن واکس پی وی سی یک پلی اتیلن واکس قطبی است که در صنایع پی وی سی مثل دیوار پوش، کف پوش، لوله و اتصالات و غیره کاربرد دارد.

پلی اتیلن واکس  قطبی با پی وی سی همخوانی و سازگاری بسیار خوبی داشته و توصیه  کارشناسان و متخصصان ذیربط به استفاده از این ماده در تولید پی وی سی می باشد، با این وجود تولید کنندگان کشور ما، از پلی اتیلن واکس های غیر قطبی به عنوان روان کننده استفاده می نمایند.

راه های تشخیص اصل بودن پلی اتیلن واکس

راه های تشخیص اصل بودن پلی اتیلن واکستشخیص اصل بودن پلی اتیلن واکس برای صنایع مصرف کننده بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورتی که پلی اتیلن واکس نامرغوب وارد خط تولید محصولاتی چون پی وی سی شود باعث اختلال در فرآیند  تولید شده و هزینه های جبران ناپذیری به کارخانه وارد خواهد نمود. در مرحله نخست می توان هنگام خرید به شکل ظاهری پلی اتیلن واکس دقت نمود. پلی اتیلن واکس در بازار به شکل های پودری، گرانولی و کلوخه وجود دارد، در تمامی این حالت ها لازم است، شکل کریستالی سفید و کاملا شفاف وجود داشته باشد.

در مرحله بعد قابلیت انحلال پلی اتیلن واکس در حلال های غیر قطبی، در دماهای بالاتر از دمای محیط است. برای یافتن  پلی اتیلن واکس اصل با ویژگی های فوق، می توان به شرکت های معتبر و شناخته شده فعال در زمینه تولید و فروش مواد پتروشیمی، مراجعه و با راهنمایی کارشناسان، محصول مورد نظر را خریداری نمود.

خرید پلی اتیلن واکس اصل با قیمت عالی

خرید پلی اتیلن واکس اصل با قیمت عالیامروزه شرکت های پتروشیمی متعددی در خصوص تولید و فروش انواع محصولات پلی اتیلن و سایر محصولات مشابه فعالیت می کنند. این شرکت ها در سایت های اینترنتی خود، لیست کاملی از محصولات تولیدی را با ذکر مشخصات و قیمت در اختیار بازدید کنندگان و خریداران گذاشته اند. به منظور خرید پلی اتیلن واکس اصل با قیمت عالی، می توان به نشانی سایت اینترنتی این شرکت های پتروشیمی، مراجعه و محصول مورد نظر خود را تهیه نمود. حسن بزرگ سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در این است که این امکان را به خریدار می دهد تا اولا تنوع محصولات مختلف شرکت ها را مشاهده نماید و دوما خریدار می تواند بین قیمت پلی اتیلن واکس ارائه شده در سایت های مختلف، مقایسه ای داشته باشد. کلیه این محصولات دارای کاتالوگی حاوی مشخصات فیزیکی و شیمیایی کامل  هستند و خریداران می توانند با مطالعه و بررسی دقیق، بهترین و جدیدترین ترکیبات پلی اتیلن واکس با مناسب ترین قیمت را انتخاب و خریداری نمایند. پلی اتیلن واکس، معمولا در کیسه هایی، با وزن  ۱۵، ۲۵ و ۵۰ کیلو گرمی و یا جامبوبگ های یک تنی بسته بندی و به فروش می رسد.  

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین پلی اتیلن واکس ارزان قیمت

پلی اتیلن واکس نوعی ماده بی بو و خالص می باشد که بر پایه پلی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما