پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / خرید پلی اتیلن پی وکس سنگین ارزان قیمت

خرید پلی اتیلن پی وکس سنگین ارزان قیمت

پلی اتیلن پی وکس از بهترین و معروف ترین  ماده های روان کننده ای است که وارد ایران می شود. این ماده نوعی خاص از واکس هایی از ریشه و پایه پلی اتیلن هستند. این مواد در دمای اتاق در بسیاری از حلال ها اعم از حلال های آلی و معدنی غیر قابل حل بوده ولی به محض افزایش دما در بسیاری از مواد از جمله آلیفاتیک ها و اکثر حلال های غیر قطبی حل می شوند. این محصولات از طریق یک فرایند شیمیایی بسیار خاص و سخت تولید شده به گونه ای که در ایران انجام نمی گردد. این ماده یک ماده بی رنگ و بدون بو و به شکل کریستال های جامد بوده که بسیار شفاف هستند. ما این مواد را با بهترین کیفیت ممکن و بهترین قیمت به بازار عرضه می نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

خرید پلی اتیلن پی وکس سنگین ارزان قیمت

طبقه بندی پلی اتیلن پی وکس سنگین براساس گرید

طبقه بندی پلی اتیلن پی وکس سنگین براساس گرید پلی اتیلن های پی وکس سنگین از ساختار خاصی تشکیل شده اند. این ساختار به صورت خطی شکل و تحت تاثیر فشار های پایین و متوسط تولید می شوند. در صورتی که فشار از میزان خود بالا تر رفته محصول خروجی پلی اتیلن وکس سنگین نمی باشد. زیرا خاصیت این ماده را از دست کی دهد. پس در تولید این محصول باید نهایت دقت را انجام داد. این محصول اغلب در به دو صورت غیر امولسونی و امولسونی تولید می شوند. مهم ترین تفاوت بین این دو محصول در جرم مولکولی آنها می باشد. جرم مولکولی، مهم ترین ویژگی اختصاصی برای هر محصول شیمیایی می باشد که بسته به مواد به کار رفته در آن متفاوت است. در این دو ماده جرم مولکولی متغیر و بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ مول می باشد. این ماده نسبت به سایر فراورده های پلی اتیلن دارای خاصیت انعطاف پذیری، مقاومت و استحکام فیزیکی کمتری می باشد ولی در عوض در مقابل مواد شیمیایی، خورنده ها و تنش های محیطی بسیار مقاوم هستند. این فراورده پلی اتیلن دارای مصرف و کاربرد بیشتری نسبت به دیگر فراورده های پلی اتیلن معروف در جهان می باشند. این ماده می تواند به عنوان یک ماده چاشنی و شروع کننده یک عملیات عمل کند. در عملیات هایی مانند پروپلین و ABS از این محصول به عنوان فعال کننده و همچنین یک عامل پخش کننده استفاده می کنند. این محصول دو جریان تحت عنوان جریان اصلی و جریان فرعی دارد. در جریان اصلی پلیمر ها به همراه کمی از حلال را وارد خروجی راکتور می کنند. ولی در جریان فرعی مقدار کمی واکس را با مقدار بسیار کمتری حلال وارد خروجی راکتور می کنند. در هنگام استفاده از این ماده در فرایند اکستروژن مقدار تولید این محصول در واکنش در حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند!

کاربرد های پلی اتیلن پی وکس سنگین

کاربرد های پلی اتیلن پی وکس سنگین به غیر از کاربرد هایی که از این محصول در قسمت قبل ذکر شد، این محصول کاربرد های دیگری نیز دارد. این ماده می تواند به عنوان یک روان کننده خارجی بر روی سطح خارجی موادی همچون PVC مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول یعنی پلی اتیلن وکس نسبت به سایر پلی اتیلن ها دارای خلوص بیشتر و در نتیجه جرم مولکولی و نقطه ذوب یکنواخت تری می باشد. همه این ویژگی ها سبب عملکرد بهتر این محصول می شوند. هم چنین از این محصول در صنایع مختلفی همچون رنگ، پلیمر و روکش ها به استفاده می کنند. همچنین کاربرد ویژه دیگر این محصول تولید محصولاتی تحت عنوان امولسیون واکس های پلی اتیلن می باشد که بسیار صرفه اقتصادی داشته و مقرون به صرفه اند و مشتریان و کاربرد فراوانی نیز دارند. این ماده در دما های پایین منقبض شده و در دما های بالا به بالاترین حد انعطاف پذیری خود خواهند رسید. از کاربرد های وسیع پلی اتیلن سنگین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید انواع محصولات تزریقی و پلاستیکی
  • بسته بندی مواد غذایی و لبنیات و …
  • تولید لول هایی که تحت فشار گاز و یا آب می باشند
  • تولید لوله های اب و فاضلاب
  • تولید کامپوزیت های چوبی مانند MDF، OSB و …
  • در صنعت ساخت شمع نیز از این محصول استفاده می شود
  • به علت سمی نبودن، این مواد در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی همچون کرم های ضد آفتاب، مرطوب کننده ها و… استفاده می شوند.
  • در صنعت تایر سازی و لاستیک سازی به صورت گسترده از این محصول استفاده می شود. این ماده یک لایه محافظتی بین سطح لاستیک و هوا ایجاد می کند
  • همچنین از نوع خاصی از این مواد به علت بی ضرر بودن حتی در صورت مصرف خوراکی، برای مداد رنگی ها و مداد شمعی ها که در دسترس کودکان هستند، استفاده می شود.

پلی اتیلن پی وکس سنگین چگونه تولید می شود؟

پلی اتیلن پی وکس سنگین چگونه تولید می شود؟ این مواد از طریق عملیاتی تحت عنوان پلیمریزاسیون گاز اتیلن تولید می شوند. این مواد از ترکیب عناصر و مواد مختلف شیمیایی با وزن مولکولی متفاوت و خاصیت های متفاوت تولید می شوند. فرایند تولید این محصول به حدی سخت و پیچیده بوده که با وجود پیشرفت روز افزون علم شیمی و علوم وابسته به آن، هنوز موفق به داخلی سازی این محصول نشده ایم! انشالله که در زمانی هرچه نزدیکتر به این مهم دست پیدا خواهیم کرد. اگر پرسشی درباره این محصول ذهن شما را مشغول نموده و یا به راهنمایی احتیاج دارید، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط بوده تا بهترین پاسخ ها و راهنمایی ها را دریافت نمایید.

روش های خرید ارزان پلی اتیلن پی وکس

روش های خرید ارزان پلی اتیلن پی وکس شما می توانید برای خرید پلی اتیلن پی وکس به فروشندگان بازار اعتماد کرده و سرمایه خود را به دست آنان بسپارید. ولی ما یک راه امن برای خرید پلی اتیلن پی وکس ارزان و با کیفیت و یا محصولاتی دیگر مانند گرید پلی اتیلن را با بهترین قیمت و ارزش خرید و با درصد خلوص بسیار بالا، تهیه نمایید. شما با این کار نه تنها برای کسب کار خود یک محصول بی رقیب تهیه نموده اید، بلکه از تلف شدن وقت و سرمایه خود جلوگیری نموده اید. زیرا ما برای زمان شما و سرمایه شما احترام قائل بوده و برای شما امکان خرید غیر حضوری را که هم در زمان و هم سرمایه شما صرفه جویی به عمل می آورد را فراهم نموده ایم. شما کافی است با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. ما در اسرع وقت آن را برای شما آماده و به شما تحویل می دهیم. پس هر چه سریع تر با ما تماس بگیرید تا شامل تخفیف های ما نیز بگردید!

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما