پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / سفارش مستقیم پلی اتیلن وکس با قیمت جدید

سفارش مستقیم پلی اتیلن وکس با قیمت جدید

پلی اتیلن وکس یک ماده شفاف و کریستالی رنگ و بدون بو و رنگ می باشد.پلی اتیلن یکی از بهترین راوان کننده می باشد  که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد ودر دمای معمولی اتاق و در حلال های آلی حل و ذوب نمی شوند. پلی اتیلن وکس جدید به دلیل تورم های کشور قیمت آن هر روزه در حال تغییر می باشد و برای اطلاع از قیمت آن به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

طبقه بندی پلی اتیلن وکس براساس درجه کیفیت

طبقه بندی پلی اتیلن وکس براساس درجه کیفیتپلی اتیلن وکس به دلیل مقاوم و محکم بودن انعطاف پذیری کمتری دارد و سخت تر شکل می گیرد.و میزان مقاومت آن در اثر اسیب های محیطی بالاست.

مزایای پلی اتیلن وکس:

  • به تولید محصولات پلاستیکی و تزریقی کمک می کند
  •  از آن در بسته بندی مواد غذایی و مواد لبنی و محصولات مشابه استفاده می شود
    تولید لوله های آب و فاضلاب و لوله های تحت فشار گاز از پلی اتیلن وکس، سبک بودن ،شعاع خمیدگی به اندازه، آسان بودن نصب آن، منعطف بودن و انعطاف پذیری، اتصالات بدون جوش، عملکرد هیدرولیکی، تحمل زیاد در برابر فشارهای زیاد و طول عمر بالا، مهم ترین مزایای عملیاتی این نوع لوله ها با چگالی بالا می باشد.
  • پلی اتیلن وکس یکی از مواد اصلی و ضروری تایرهای لاستیکی می باشد که به منظور  نگهداری ومحافظت از لاستیک و جلوگیری از ترک خوردن  انواع مختلف لاستیک ها، استفاده می شود.
  • این ماده موجب ایجاد لایه ایی محافظ بین سطح لاستیک و هوا می شود.از پلی اتیلن وکس برای انواع کف پوش ها استفاده می شود که وکس موجود در پولیش، باعث کند شدن نفوذ هوا و رطوبت در کف پوش ها می شود در نتیجه عمر کف پوش طولانی تر شده و دیر تر فرسوده می شود.
  • از وکس خوراکی برای براق کردن انواع میوه و مرکبات و… استفاده می کنند. این ماده را به روی میوه ها اسپری می کنند تا هم ظاهر بهتری به میوه ببخشد و هم مانع از اکسید شدن میوه شود. همچنین به بعضی از پنیرها افزوده می شود تا از خشک کردن آن جلوگیری کند.
  • وکس های خوراکی  در انواع مداد رنگی ها و مداد شمعی ها استفاده می شود و از آن جایی که غیر سمی می باشدخطری برای مصرف کننده چه بزرگسال و کودکان ندارند.
  • پلی اتیلن وکس به عنوان یک محصول ضد آب در تولید انواع تخته های کامپوزیت چوبی از قبیل ام دی اف ها، تخته های نئوپان، و سایر محصولات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.در ساخت انواع مختلف شمع ها از پلی اتیلن وکس استفاده می شود که امروز از شمع ها برای تزئینات در مراسم های تولد و عزاداری و…و دکورها استفاده می شود.برای تولید پارافین کلره که یک روان کننده و بازدارنده شعله در لوله های pvc است، از پلی اتیلن وکس استفاده می کنند. از این محصول همچنین در مایعات فلزکاری و دیگر روان کننده ها و… استفاده می کنندپلی اتیلن های وکس تصفیه شده غیر سمی می باشند و در بعضی از محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی و…مورد استفاده قرار می گیرند که هیچگونه ضرر و زیانی برای افراد ایجاد نمی کند.

این نوع وکس ها به طور فراوان در صنعت آرایشی و در محصولاتی مانند کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب وغیره …استفاده می کنند.

پلی اتیلن وکس کیفیت بالایی دارد و نسبت با دیگر اقلام چون لوله های فلزی و پلاستیکی قابل مقایسه نیست از نظر بهداشتی بودن و مقاوم بودن یکی از بهترین و مطمئن ترین نوع لوله ها برای انتقال آب و نفت و مواد شیمیایی و غیره… به دور از هرنوع پوسیدگی و آسیب دیدگی می باشد و به دلیل خاصیت پلاستیکی بودن هیچ گونه مواد موجود در آب و انواع رسوب ها و سنگ ریزه ها به آن نمی چسبند به همین دلیل از هرگونه ترکیدگی و خوردگی و رسوب کردن و غیره … جلوگیری می کند و همچنین از نظر قیمت تفاوت زیادی با دیگر اقلام ندارد و نسبت به کیفیت و عمر بالای آن قیمت مناسبی دارد.

نقطه ذوب پلی اتیلن وکس چقدر است؟

 پلی اتیلن وکس و دما و نقطه ذوب آن:

پلی اتلین وکس با کم شدن دما انقباظ پیدا کرده و جمع می شوند و با زیاد شدن  دما و گرم شدن منبسط می شود. تغییرات دما متاثر در  در شکل ظاهری وکس ها می باشد و با افزایش دما و حرارت دیدن منعطف می شود.

پلی اتیلن برای ذوب شدن نیاز به گرما و حرارت بسیار بالایی داردبرای مثال پلی ایتلن سفید پرک نقطه ذوب آن بین ۱۰۰تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد می باشد و به دلیل کیفیت بالا و مقاوم و فشرده بودن آن نقطه ذوب آن بالا می باشد که حتما با نقطه حرارت بالا تغییر شکل می دهد و حرارت کم تنها به کمی منبسط کردن آن کمک می کند هیچ نوع پلی اتیلن وجود ندارد که در دمای زیر ۱۰۰ درجه سانتی گراد کامل ذوب شود اگر پلی اتیلنی در دمای پایین تر از این درجه ذوب شد ناخالصی در آن به فراوانی یافت می شود که از نوع نامرغوب می باشد و مقاومت بالایی ندارد.

فرم های مختلف پلی اتیلن وکس

فرم های مختلف پلی اتیلن وکسفرم  پلی اتیلن وکس:

  • پلی اتیلن به صورت پرک شده
  • تولید پلی اتیلن به صورت چرب و خشک
  • به صورت پارافین جامد و مایع
  • پلی اتیلن به صورت پودری
  • پلی اتیلن به صورت اسپری

پلی اتیلن وکس به صورت مواد نام برده در بالا در بازار عرضه می شوند که در بیشتر صنایع کاربرد فراوانی دارد و یکی از مواد مهم در عرضه دیگر محصولات می باشد.

از مهم ترین پلی اتیلن های موجود در بازار که در بیشتر نقاط جهان کاربرد دارد می توان به انواع لوله های ساخته شده که بیشترین تولید و فروش از مواد پلی اتیلنی را در بازار به خود اختصاص داده است اشاره کرد که در دریا و ساختمان ها و نقاط زیر زمینی برای انتقال آب و نفت و غیره …مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای خرید مستقیم پلی اتیلن وکس

مزایای خرید مستقیم پلی اتیلن وکسپلی اتیلن به دلیل کاربرد فراوان در محصولات مختلف بسیار پر طرفدار است و خریداران زیادی دارد که در انواع صنایع چون:شمع سازی ،محصولات ارایشی، صنایع چوب و… مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پلی اتیلن وکس به صورت مستقیم با حذف واسطه ها و به طور عمده باعث می شود که محصول را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کرد.

خرید اینترنتی یکی دیگر از راه های بصرفه برای پلی اتیلن است که باعث صرفه جویی در هزینه های راه و صرفه جویی در زمان می شود که با این روش به راحتی تمام سفارشات خود را به ثبت برسانید.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما