پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / شرکت تولیدی پلی اتیلن وکس پودری ارزان

شرکت تولیدی پلی اتیلن وکس پودری ارزان

پلی اتیلن وکس پودری یکی از شناخته ترین و قدیمی ترین مواد شیمیایی تجاری دنیاست. که برای اولین بار در لوله های آب فاضلاب به کار گرفته شد. عالی. واقعا پلی اتیلن وکس پودری عالی است. که در صنایع پلیمری دارای کاربردهای بسیار زیادی در زمینه های مختلف تجاری قابل استفاده است.

شرکت تولیدی پلی اتیلن وکس پودری ارزان

پلی اتیلن وکس پودری چیست؟

پلی اتیلن وکس پودری چیست؟

پلی اتیلن وکس یک ماده شیمیایی است. که ماده اولیه تشکیل دهنده آن نفت است. در واقع یک واکس یک ماده ای است که در دمای معمولی جامد است اما زمانی که در معرض دمای بالا قرار بگیرد تبدبل به مایع می شود. به ساده ترین شکل پلی اتیلن یک پودر هستند. که آغازگر صنایع پلیمری با کاربرد های زیادی در زندگی روزمره آدم ها دیده می شوند.

ترکیبات شیمیایی پلی اتیلن وکس متشکل از چند مولکول مشابه با ساختار مولکولی متفاوت است. که با کاهش دما منقبض و با افزایش دما منبسط می شوند. در دمای بالا انعطاف پذیر هم می شوند.

اتفاقی عجیبی که در صنعت پلیمر است. شرکت های پلی اتیلن وکس این ماده را به دو صورت سمی و غیر سمی تولید می کنند. که قابل استفاده در صنعت پلاستیک، بسته بندی مواد غذایی، تخته های کامپوزیت، ساخت شمع، پارفین کلره و …  هستند. 

 که نوع غیر سمی آن در دنیای صنایع آرایشی و بهداشتی با بهترین شیوه مصرف، رایج اند. در تایر های لاستیکی هم، به همین شکل و شمایل کاربرد دارند.

به جهت کاهش نفوذ هوا به داخل کف پوش ها از مواد پلی اتیلنی وکس استفاده می شود. و همچنین دلیل به کارگیری آنها در مرکبات، مانع از اکسید شدن  مرکبات می شوند. در پنیرها مانع از خشک شدن پنیر می شوند.

 پلی اتیلن ها دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی هستند. مثل شکل، رنگ، دانسیته، نقطه ذوب، میزان حلالیت در آب، مواد فرار و ویسکوزیته. همچنین در کسیه های ۲۵ کیلوگرمی دو لایه بسته بندی می شوند. چون نوع سمی آنها خطرناک است.

گونه های مختلف پلی اتیلن وکس

گونه های مختلف پلی اتیلن وکس

شاید بهترین سوال برای شروع این باشد که علت ساخت انواع پلی اتیلن وکس چیست؟ به هر حال شرکت های پتروشیمی بی دلیل بر روی موضوعی دست نمی گذارند. می توان حدس زد کاربرد های زیاد این مواد توانسته شایستگی ساخت این مواد را برای شرکت های پلیمری به اثبات برساند. 

کاربرد های پلی اتیلن وکس در زمینه هایی مختلفی از قبیل براق کنندگی، پولیش، پرکننده ها، جوهر چاپ، پی وی سی ها، صنعت کاغذ و … صورت می گیرد. 

محصولات پارافین وکس، اسید استئاریک، استئاریک کلسیم، استاریک سدیم، استئاریک روی، همگی کارهای قابل ستایشی در زمینه پلیمری انجام می دهند.

یک گروه شمع می سازند. مثل پارافین وکس ها، گروه دیگر ظرف مسی را تمیز می کنند مثل اسید استئاریک، و بعضی ها هم مانند استئاریک روی در صنعت پلاستیکی فعالیت دارد. گروه استئاریک کلسیم هم آب را تصفیه می کنند. استئاریک سدیم هم برای سفت کردن صابون های مایع بکار می رود.

پلی اتیلن های ضد خش توانایی پوشش خش ها را دارد. ضد خش ها در تولید مداد رنگی ها، مداد شمعی ها، کامپوزیت ها، تهیه واکس میوه، ساخت مایعات فلزی، تایرها و غیره  کاربرد دارند.

پلی اتیلن های جامد بی خطرند. 

برند های تولیدی پلی اتیلن وکس پودری

برند های تولیدی پلی اتیلن وکس پودری

چیزی که واضح است، این است که استانداردها جزء لاینفک برند پلی اتیلن وکس و مواد پلیمری، که این روزها با مجوز صنایع پلیمری ساخته می شوند هستند. کمبود استاندارد ها در صنایع پلیمری به خصوص در حوزه پلی اتیلن وکس پودری می تواند ضربه های جبران ناپذیری به این صنایع وارد نماید. استانداردها مانند تاریخ تولید، مواد اولیه، گواهینامه معتبر و فرآیند تولید بسیار مهم هستند. همچنین ضایعات از محصول با کیفیت باید دور باشد. 

عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت از مشخصات محصولات پلیمری به حساب می آید. تبلیغات در بازار های خارجی یکی از برند های آنها محسوب می شود. برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی کمک خیلی زیادی به این نوع از تولیدی ها می کند. بازاریابی هم جای خود دارد که عنصر اصلی هر کسب و کار محسوب می شود.

البته نقش تبلیغات اینترنتی را هم نباید نادیده گرفت. مثل داشتن وب سایت و شرکت در شبکه های اجتماعی. 

از نکات جالب اینکه پلی اتیلن وکس ها در ساخت لوله های آب، نفت و گاز نقش پررنگی دارند. ضروری است که لوله پلی اتیلن وکس مشتری خود را از لحاظ ایمنی اطمینان بدهد. 

به پلی اتیلن وکس ها رنگدانه می زنند تا درجه خلوص آن چند برابر شود. مستربچ ها ماده ی افزودنی دیگر هستند. که به پلی اتیلن ها اضافه می شوند و با یک عمل ذوب با اتیلن یکی می شود و یک پلیمر خالص تری از لحاظ کیفیت ایجاد می کنند.

در واقع پلی اتیلن ها نوعی پلاستیک هستند که در بطری ها ی نوشابه، و بطرهای چهار لیتری مورد استفاده قرار می گیرند. پلاستیک های پلی اتیلنی برای ساخت لوله های پلاستیکی به کار می روند.

دارای برچسب هایی جهت از استفاده از موادپلیمری دارند. که هشداری است برای جلوگیری از مضرات حاصل از تماس بدن با این گونه مواد است. تا سلامتی شما در امان بماند.  

شرکت تولید کننده انواع پلی اتیلن وکس پودری ایرانی

شرکت تولید کننده انواع پلی اتیلن وکس پودری ایرانیبگذارید گریزی به عقب بزنیم، صادرات هر محصول در پیشرفت آن نقش عدیده ای دارد. به عنوان نمونه پلی اتیلن سنگین از گرید پلی اتیلن درست شده است. 

شرکت های تولید کننده انواع مواد پلی اتیلنی وکس پودری ایرانی با استفاده از مسئله بومی سازی دانش محصولات و همکاری مشترک با محققین آکادمیک آوردگاه انفجار تولید با کیفیت می شوند. شرکت های پلیمری فارق از همکاری مشترک با محققین آکادمیک حجم انبوه دانش محصولاتشان کسری از انبوه اطلاعات صنایع خودروسازی، فیلم، بسته بندی، پوشش دهی، قطعات تزریقی، قطعات الکترونیکی و پروفیل است.

این شرکت ها همچنین با بهره مندی از ماشین آلات حرفه ای و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن اقدام به تولید محصولات پلیمری پیشرفته می کنند. آنها راه نجات خود را در دو فاکتور مهم کیفیت و حجم بالای تولید می دانند. از این طریق است که مشتریان به سوی آنها ترغیب می شوند.

یک چرخه تولید دانش فنی، خدمات مهندسی و مشاوره ای خوب فروش کامل محصولات را در پی خواهد داشت. 

شرکت پلی اتیلن وکس ایرانی، برای قیمت گذاری محصول تولیدشان، از فاکتور کیفیت محصول استفاده می کنند. در واقع محصول به کیفیتش ارتباط دارد. خوب است یا بد. امروزه این ماده به عنوان یکی از منابع ملی صنعت کشور شناخته می شود. بسته بندی در شرکت ها بر اساس واحد تن و کیلوگرم انجام می شود. که آن هم با توجه به درخواست مشتری انجام می شود. محصول مرغوب خط تولید مدرن دارد. تا محصولی با سطح صاف و عالی بدست آید. و همچنین ارزش محصول به عامل دیگری مثل سیستم حمل و نقل و نحوه انبار محصول هم ارتباط دارد. 

سخن آخر اینکه پلی اتیلن ها هم جا هستند. پس باید خوب تولید شوند.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما