پیتاریس
خانه / پلی اتیلن واکس / صادرات پلی اتیلن واکس اورجینال در ایران

صادرات پلی اتیلن واکس اورجینال در ایران

پلی اتیلن واکس اورجینال در داخل کشور یکی از روان کننده های خارجی به حساب می آید که از این محصول در سطح کشور به این منظور استفاده می گردد. واکس پلی اتیلن از نوع واکس های پلی اتیلن در سطح بازار می باشد که مواد اولیه برای تولید این واکس پلیمری به نام پلی اتیلن بوده است. که شرکت های تولید کننده با استفاده از این ترکیبات شیمیایی به راحتی محصول مورد نظر را تولید کرده و به بازار فروش خود عرضه می دهند.

صادرات پلی اتیلن واکس اورجینال در ایران

دسته بندی انواع پلی اتیلن واکس براساس نوع

دسته بندی انواع پلی اتیلن واکس براساس نوعدسته بندی انواع پلی اتیلن واکس بر اساس نوع حالت های ممکن در سطح بازار به صورت زیر می باشد. همان طور که گفته شد این ترکیب یکی اتز روان کننده های خارجی به حساب می آید و در صنایع متعددی در این زمینه از این فرآورده استفاده می کنند.

پلی اتیلن های واکس در سطح کشور به دو حالت امولسیون و غیر امولسیون تولید می شوند که هر  کدام یک از این مواد ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. در سطح کشور انواع تصفیه شده این فرآورده نیز برای استفاده مشتریان وجود دارد که این مورد نیز کاربرد خاص خود را دارد.

نوع های تصفیه شده پلی اتیلن در واقع غیر سمی هستند و در هنگام استفاده کردن رعایت نمودن نکات ایمنی چندان مهم نیست. از این مدل پلی اتیلن واکس در درست کردن مواد غذایی و بهداشتی و آرایشی نیز استفاده به عمل می آید. 

در داخل کشور برای درست کردن پارافین کلره که به نوعی روان کننده به حساب می آید از پلی اتیلن واکس استفاده می شود این فرآورده بازدارنده شعله نیز در لوله های PVC

 نیز به کار گرفته می شود. از این ترکیب معمولا در فلز کاری و روان کننده های نیز استفاده می شود. 

از پلی اتیلن در ساخت تایر و لاستیک نیز در سطح کشور استفاده می شود کاربرد این فرآورده در این صنعت به این صورت است که به عنوان محافظت و جلوگیری از ترک خوردگی در این محصولات به کار گرفته می شود هم چنین پلی اتیلن موجب به وجود آمدن یک سطح  محافظ بین هوا و لاستیک می شود. و مانع از تماس هوا با لاستیک به این صورت می گردد.

پلی اتیلن واکس GH363WAX چیست؟

پلی اتیلن واکس GH363WAX چیست؟این .اکس ها نیز در کشور بر اساس پلی اتیلن هستند و با به کارگیری این پلیمر در کشور مورد تولید و استفاده صنایع قرار می گیرند. واکس های مورد نظر در دمای اتاق در حلال های آلی  نامحلول هستند که این مورد یکی از خاصیت های اساسی مواد مورد نظر در سطح بازار بوده است.

 این ترکیبات در دماهای بالاتر نظیر ترکیبات آروماتیک و هیدرو کربن ها و بیشتر در حلال های غیر قطبی حل می شوند تا به راحتی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار گیرند. موارد استفاده و مصرف واکس های مورد نظر به این صورت است که همان طور که گفته شد به عنوان روان کننده های خارجی در صنعت پلاستیک سازی مورد استفاده قرار می گیرد. 

واکس مورد نظر در فرایندهای کلندرینگ نیز مورد مصرف مصرف کنندگان قرار گرفته است. از این واکس در اکستروژن و تزریق PVC نیز استفاده می شود. واکس های مورد نظر در بسته بندی های استاندارد در سطح کشور به مشتریان خود عرضه می شود. 

این نوع پلی اتیلن نسبت به دیگر واکس ها در سطح بازار از مقاومت و انعطاف پذیری کمتری برخوردار می باشند اما مقاومت این مواد شیمیایی در برابر تنش های محیطی شکننده بسیار بالا است و به راحتی ماهیت خود را در این زمینه از دست نمی دهند. پلی اتیلن نام برده یکی از پر مصرف ترین نوع پلیمر های به کار رفته در سطح جهان بوده است که در بیشتر صنایع از این ماده پلیمری استفاده می کنند.

واکس مورد نظر می تواند در یک واکنش به عنوان پخش کننده و یا فعال کننده عمل نماید و به سرعت انجام واکنش به این صورت سرعت ببخشد. این ترکیب در ماده PVC به عنوان روان کننده به کار گرفته می شود.

واکس پلی اتیلن در مقایسه با نمونه های مشابه در سطح بازار خالص تر می باشد و درصد ناخالصی در ترکیب این محصول بسیار ناچیز می باشد. واکس مورد نظر به دلیل داشتن جرم مولکولی از نقطه ذوب یکنواخت و بهتر را دارا می باشد.

در واکنش های اکستروژن میزان تولید ماده تا حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند از ترکیبات مورد نظر در کشور در زمینه تولید پلاستیک و مواد تزریقی نی به خوبی استفاده به عمل می آید. 

مشخصات پلی اتیلن واکس اورجینال کدام است؟

مشخصات پلی اتیلن واکس اورجینال کدام است؟مشخصات پلی اتیلن واکس اورجینال با توجه به این که ترکیبی از مواد شیمیایی است این واکس در دماهای بالا در مواد آلی به صورت غیر قطبی حلال می باشد واکس مورد نظر بی رنگ و بو بوده که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول برای خرید مصرف کنندگان در سطح کشور می باشد.

از واکس های پلی اتیلن در کشور در تولید لوله های آب و فاضلاب و گازی نیز به خوبی استفاده می شود کیفیت این لوله ها بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد یکی از  مزایای استفاده کردن از این لوله ها این است که از میزان طول عمر بیشتری برخوردار هستند. و به راحتی با فشار و ضربه دچار آسیب و ترک خوردگی واقع نمی شوند.

از این واکس در صنایع به عنوان صد آب نیز استفاده می شود. که این مورد نیز یکی از مزایای خاص به کار گیری واکس مورد نظر بوده است. 

میزان صادرات پلی اتیلن واکس اورجینال در ایران چقدر است؟

میزان صادرات پلی اتیلن واکس اورجینال در ایران چقدر است؟میزان صادارت پلی اتیلن واکس اورجینال در ایران که توسط شرکت های صادر کننده به کشور های متقاضی ارسال می شود صادرات همیشه به نفع کشور بوده است چون باعث وارد شدن ارز به داخل کشور می شود و در وضعیت اقتصادی کشور تاثیر خوبی را ایجاد می کند.

 صادرات همچنین در داخل کشور باعث به وجود آمدن شغل های متعددی نیز شده است و افراد زیادی را مشغول به کار می کند. صادرات پلی اتیلن واکس به این صورت به نفع کشور است و دولت باید از این مراکز با روش های متعددی حمایت کند.

پلی اتیلن واکس ایران همان طور که گفته شد از پرمصرف ترین نوع مواد در داخل کشور است که مورد استفاده صنایع قرار می گیرد. این محصول نیز به راحتی قابل خرید از مراکز عرضه کننده در بازار می باشد. 

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین پلی اتیلن واکس ارزان قیمت

پلی اتیلن واکس نوعی ماده بی بو و خالص می باشد که بر پایه پلی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما