پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / صادرات پلی اتیلن وکس مرغوب ایرانی

صادرات پلی اتیلن وکس مرغوب ایرانی

صادرات پلی اتیلن وکس مرغوب ایرانی در راستای فعالیت‌ های گسترده برند های معتبر در این زمینه به کشورهای همسایه انجام می پذیرد. پلی اتیلن وکس امروزه به عنوان پرکاربردترین پلیمر شیمیایی در واحد های تجاری مختلفی تولید می شود.

صادرات پلی اتیلن وکس مرغوب ایرانی

محصولات تولید شده از پلی اتیلن وکس

محصولات تولید شده از پلی اتیلن وکسمحصولات تولید شده از پلی اتیلن وکس دارای نمونه های مختلفی هستند. به عبارت ساده تر می توان گفت پلی اتیلن وکس به عنوان ماده اولیه کالا های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. امروزه از پلی اتیلن وکس برای تولید محصولات مختلف  استفاده می شود. از مهمترین کاربرد های پلی اتیلن وکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در تولید انواع لوله های پی وی سی مخصوص آب و فاضلاب و مخصوص انتقال گاز
  • مورد استفاده در تولید مداد رنگی های مختلف
  • مورد استفاده در تولید محصولات آرایشی  وبهداشتی و هم چنین تولید محصولات غذایی
  • مورد استفاده در تولید کفپوش های چوبی

پلی اتیلن های وکس یکی از مدرن ترین پلیمر های شیمیایی تولید شده بر پایه مواد پلی اتیلن نفتی است. این محصولات دارای خاصیت ها و مشخصات منحصر به فردی هستند که با خاصیت نرمی و انعطاف پذیری بالا شناخته شده و معروف می باشند. پلیمر های پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر مهندسی برای تولید محصولات مختلف مورد توجه قرار می‌گیرند.

امروزه از پلی اتیلن های وکس در بهترین کیفیت ها در صنایع تولید انواع کیسه های مخصوص بسته بندی استفاده می شود. در واقع می توان گفت استفاده از پلی اتیلن وکس در تولید کیسه های مناسب برای بسته بندی کردن محصولاتی مانند سیمان، غلات و حبوبات توانسته تحولی عظیمی در این عرصه ایجاد نماید.

کیسه های پلی اتیلن جایگزین بسیار مناسب برای کیسه های کاغذی در این صنعت شناخته شده هستند. پلی اتیلن های وکس برای تولید کیسه های مورد استفاده در بسته بندی های سخت کاربرد دارند. هم چنین از پلی اتیلن های وکس می‌توان در تولید بطری های مخصوص بسته بندی کردن مایعات مختلف استفاده کرد.

با استفاده از این محصولات به جای بطری های شیشه ای می توان در بالا بردن سطح بهداشت عمومی فعالیت های گسترده انجام داد.

۵ خاصیت و مزایای پلی اتیلن وکس

5 خاصیت و مزایای پلی اتیلن وکسهمان طور که در مبحث قلب اشاره کرده ایم پلی اتیلنها پلیمر های پرخاصیت و پرمصرف هستند که امروزه کاربرد های گسترده از آن ها در صنایع مختلف  دیده می شود. در راستای معرفی مزایای انواع پلی اتیلن وکس می توان به موارد بسیار زیادی اشاره کرد. اما در این متن می خواهیم در مورد ۵ خاصیت و مزیت اصلی پلی اتیلن وکس توضیحاتی ارائه دهیم:

  1. مورد استفاده در صنعت بسته بندی محصولات آرایشی، بهداشتی و غذایی 
  2. مورد استفاده در تولید لوله های پی وی سی به عنوان روان کننده های ارزان قیمت
  3. مورد استفاده در تولید کامپوزیت های چوبی با هدف ارتقاء سطح کیفی این محصولات
  4. مورد استفاده در تولید محصولات غذایی با هدف جلوگیری از خشک شدن لبنیات مختلف
  5. مورد استفاده در تولید تایر های لاستیکی با هدف افزایش طول عمر آن ها و هم چنین حفاظت از آن ها

نشانه های مرغوب بودن پلی اتیلن وکس چیست؟

نشانه های مرغوب بودن پلی اتیلن وکس چیست؟اگر به عنوان خریدار پلی اتیلن وکس وارد بازار شوید در اولین مرحله می خواهید بدانید نشانه های مرغوب بودن پلی اتیلن چیست؟ در راستای پاسخ به این سوال می توان گفت پلی اتیلن وکس در صورتی می‌ تواند دارای کیفیت‌ های مرغوب باشد که برای تولید آن از فرآیند ها و مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد.

در تولید پلی اتیلن وکس از فرآیند ها و مواد اولیه با کیفیت های مختلف استفاده می‌ شود و در راستای همین موضوع این محصول در بازار در نمونه‌ های با کیفیت های متفاوت معرفی می شود.

مرغوب بودن پلی اتیلن وکس در اولین مرحله از روی ساختار و درجه خلوص این محصول تشخیص داده می شود. به عبارت ساده تر می توان گفت پلی اتیلن های وکس با کیفیت مرغوب می توانند در درجه خلوص های بالا معرفی شوند.

درجه خلوص بالای پلی اتیلن وکس یکی از مهم ترین نشانه های مرغوب بودن این محصول است. بالا بودن درجه خلوص پلی اتیلن وکس باعث شده است که این محصول از دیگر نمونه پلی اتیلن ها متفاوت باشد.

در واقع می‌ توان گفت عملکرد بهتر پلی اتیلن های وکس در صنایع تولید محصولات مختلف  در راستای همین خاصیت بالا بودن درجه خلوص آن  ها است. 

کشور های صادر کننده پلی اتیلن وکس

کشور های صادر کننده پلی اتیلن وکسپلی اتیلن وکس به عنوان اصلی ترین ماده در تولید محصولات مختلف امروزه در ایران و در دیگر کشور های جهان به صورت عمده تولید می شود. کشور پلی اتیلن وکس که بتوانند این محصول را با کیفیت بالا تولید کند تعداد معدودی هستند. به عبارت دیگر می‌ توان گفت کشور های تولید کننده پلی اتیلن واکس، فرایند های مختلفی برای تولید این محصول در نظر می گیرند و در بین این کشور ها، کشور هایی می‌ توانند این محصول را با کیفیت بالا تولید نمایند که از بهترین فرآیند ها در این زمینه استفاده نمایند.

خوشبختانه کشور ایران یکی از بهترین کشور های تولید کننده انواع پلی اتیلن وکس است که می‌ تواند در زمینه صادرات این محصول به دیگر کشور ها نیز فعالیت‌ های گسترده از خود به نمایش بگذارد.

کشور ایران به عنوان صادر کننده پلی اتیلن وکس در بین دیگر کشور ها شناخته شده است و معمولاً صادرات این پلیمر شیمیایی به کشور های هم چون عراق، افغانستان، ترکمنستان، کویت، عمان، سوریه و ازبکستان انجام می پذیرد.

تولید کنندگان برتر در زمینه تولید پلی اتیلن وکس در ایران از بهترین مواد اولیه در این زمینه استفاده می‌ کنند. همان طور که گفته شد مواد اولیه اصلی که در تولید پلی اتیلن های وکس مورد توجه قرار می گیرند، بر پایه محصولات نفتی می باشد. به عبارت ساده تر می توان گفت مواد اصلی تشکیل دهنده پلی اتیلن های وکس، نفت است.

برند های تولید کننده موفق علاوه بر به کارگیری مواد اولیه متفاوت، تمام تلاش خود را به کار  می برد تا بتوانند از فرآیند های مدرن و به روز در زمینه تولید پلی اتیلن های وکس بهره مند شوند. امروزه مهم ترین روش های تولید پلی اتیلن های وکس بر پایه فرایند های سنتزی انجام می شود. به عبارت دیگر می توان گفت مهم ترین فرایند هایی که از نظر اقتصادی می توانند در تولید پلی اتیلن های وکس مورد توجه واقع شوند،  روش های سنتزی هستند.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما