پیتاریس
خانه / پلی اتیلن واکس / عرضه مستقیم پلی اتیلن واکس باکیفیت

عرضه مستقیم پلی اتیلن واکس باکیفیت

پلی اتیلن واکس باکیفیت یکی از متداول ترین مواد تولید شده طبق تکنولوژی های مدرن است که می‌ تواند در صنایع مختلف نیاز مبرم تولید برخی از کالا ها را ایجاد نماید. عرضه مستقیم پلی اتیلن واکس با کیفیت در راستای تامین نیاز مشتریان این محصول انجام می پذیرد.

 

نوع ماده تشکیل دهنده پلی اتیلن واکس

نوع ماده تشکیل دهنده پلی اتیلن واکسنوع ماده تشکیل دهنده اصلی پلی اتیلن واکس در واقع نفت است. این محصول یک پلیمر شیمیایی تولید شده به کمک فرایند ها و فرمولاسیون های مختلف است که ماده اصلی تولید این محصول، نفت می باشد.

پلی اتیلن های واکس دارای ساختار شیمیایی منحصر به فردی هستند که باعث شده است طیف گسترده از کاربرد ها را در صنایع مختلف به خود اختصاص دهند. اصلی ترین  فرآیندی که برای تولید پلی اتیلن های واکس در نظر گرفته می‌ شود این است که در تولید این محصولات از مولکول های مشابه با وزن های مولکولی متفاوت استفاده می‌ شود. در راستای استفاده از این نوع مواد در تولید این محصولات باعث می‌ شود که انعطاف‌ پذیری منحصر به فردی در ساختار کلی آن ها ایجاد شود.

پلی اتیلن های واکس می توانند در جریان فرایند های اصلی پلیمری و هم چنین در جریان فرایند های فرعی پلیمری تولید شوند. نحوه تولید این محصولات می‌ تواند روی کیفیت آن ها تاثیر مستقیم داشته باشد.

اصلی ترین روش تولید پلی اتیلن واکس به صورت صنعتی استفاده از عمل پلیمریزاسیون است. پلی اتیلن های دارای نمونه های مختلفی هستند که در راستای تقسیم بندی کلی این محصولات می توان گفت پلی اتیلن های واکس از نظر ساختاری در دو نوع امولسونی و غیر امولسیونی تقسیم بندی می شوند.

تفاوت اصلی بین این دو نوع پلیمر در نوع جرم مولکولی، مولکول های تولید شده آن ها دیده می شود. تفاوت جرم مولکولی پلی اتیلن های واکس در این دو نوع بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ می باشد. پلی اتیلن های واکس دارای خواص فوق العاده هستند که می توانند در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع می‌ توان گفت پلی اتیلن ها در صنایع مختلف با هدف های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از پلی اتیلن واکس در صنایع مختلف

استفاده از پلی اتیلن واکس در صنایع مختلف در راستای خصوصیات منحصر به فرد این محصولات می باشد. خصوصیات پلی اتیلن واکس در شاخصه های مانند انعطاف پذیری بسیار بالا و روان کنندگی مناسب دیده می شود.  در راستای این خصوصیات از پلی اتیلن های واکس به عنوان اصلی ترین ماده در تولید تایر های لاستیکی استفاده می شود. پلی اتیلن های واکس در این صنعت می توانند در زمینه محافظت از لاستیک و جلوگیری از ترک خوردگی این محصول مورد استفاده قرار گیرند. این مواد در واقع به ایجاد لایه های محافظ بین سطح لاستیک و هوا می پردازند و در راستای همین پارامتر می توانند از ترک خوردگی لاستیک ها جلوگیری نمایند.

از دیگر موارد کاربردی پلی اتیلن واقع در صنایع مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  مورد استفاده در تولید پارافین های مختلف به عنوان روان کننده و باز دارنده شعله در لوله های پی وی سی
  • مورد استفاده در تولید اسپری های وکس به منظور براق کردن انواع میوه و مرکبات و هم چنین به منظور مانع اکسیده شدن این محصولات
  •  مورد استفاده در پولیش کفپوش های چوبی به منظور محافظت بهتر از این محصولات: پلی اتیلن های وکس در راستای استفاده در صنعت پولش، باعث کند شدن نفوذ هوا و رطوبت در کف پوش های مربوطه می شوند و در نتیجه میزان عمر کفپوش ها را طولانی‌ تر  می کنند.
  • از پلی اتیلن های وکس به عنوان عامل ضد آب در تولید محصولات چوبی و تخته های کامپوزیت استفاده های زیادی می شود.

پلی اتیلن واکس باکیفیت و خصوصیات آن

پلی اتیلن واکس باکیفیت و خصوصیات آنپلی اتیلن واکس با کیفیت در راستای استفاده های گسترده از آن در صنایع مختلف توسط برند های متفاوت تولید می شود. پخش پلی اتیلن واکس صنایع مختلف از طریق برند های معتبر باعث می‌شود که این مراکز بتوانند به راحتی نیاز خود را نسبت به این محصول برآورد نمایند.

همان طور که در مبحث قبل تر اشاره شد پلی اتیلن های واکس امروزه یکی از متداول ترین موادی هستند که می توانند نقش اصلی را در تولید محصولات مختلف بر عهده بگیرند. پلی اتیلن های وکس دارای خاصیت روان کنندگی فوق العاده هستند که می توانند در راستای جدا شدن مواد مذاب از سطوح فلزی استفاده های زیادی داشته باشند.

مواد پلی اتیلن واکس در مقایسه با دیگر پلی اتیلن ها دارای انعطاف کمتری هستند، اما این ماده در مقایسه با دیگر پلی اتیلن ها می تواند در برابر انواع مواد شیمیایی و دیگر تنش های شکننده محیطی مقاومت بسیار بالایی  از خود به جای بگذارد. پلی اتیلن های واکس در مقایسه با دیگر پلی اتیلن ها می توانند دارای خلوص بیشتری باشند و این خلوص بالای این محصولات در جرم مولکولی و نقطه ذوب آن ها نمایان می‌شود.

در راستای خلوص بسیار مناسب که پلی اتیلن های واکس به خود اختصاص دادند، عملکرد بسیار مناسبی می توانند در زمان فرآیند های اکستروژن به جای بگذارند. در راستای استفاده از پلی اتیلن های واکس با ساختار مولکولی منحصر به فرد می توان میزان تولید محصولات را تا حدود ۳۰ درصد در صنایع مختلف افزایش داد.

پخش بدون واسطه پلی اتیلن واکس

پخش پلی اتیلن واکس بدون واسطه امروزه از طریق روش های اینترنتی انجام می‌ شود. در راستای استفاده های گسترده از انواع پلی اتیلن واکس در صنایع مختلف امروزه تولید کنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می‌ برند تا آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار دهند.

همان طور که مطلع هستید امروزه مدرن ترین روش های عرضه مستقیم و بدون واسطه به کمک بستر اینترنت ایجاد شده است. در راستای استفاده از سبک خرید و فروش اینترنتی می توان  واسطه ها و دلالان را حذف کرد و محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار داد.

در سبک خرید و فروش اینترنتی مزیت های فوق العاده گنجانده شده است که مشتریان می توانند با استفاده از این سبک، این مزیت  ها را شامل حال خود و تولیدکنندگان عمده نمایند.

در راستای عرضه مستقیم و اینترنتی پلی اتیلن وکس مشتریان می توانند این محصول را با قیمت واقعی و تمام شده درب کارخانه تحویل بگیرند. در مقابل آن تولید کنندگان نیز می توانند در زمینه فروش بیشتر محصولات خود اقداماتی انجام دهند.

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین پلی اتیلن واکس ارزان قیمت

پلی اتیلن واکس نوعی ماده بی بو و خالص می باشد که بر پایه پلی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما