پیتاریس
خانه / وکس / عرضه مستقیم پلی اتیلن وکس صادراتی

عرضه مستقیم پلی اتیلن وکس صادراتی

یکی از متداول ترین روان کننده هایی که بر مبنای پلی اتیلن ساخته می شود و در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد، پلی اتیلن وکس می باشد؛ این ماده باعث روان شدن سطوحی مانند فلز و pvc می گردد و بر روی براقیت آنها تاثیر بسزایی دارد؛ سایت اینترنتی ما مدت ها است در زمینه عرضه مستقیم پلی اتیلن وکس صادراتی به فعالیت مشغول است و بهترین نوع آن را در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.

عرضه مستقیم پلی اتیلن وکس صادراتی

مشخصات فنی انواع پلی اتیلن وکس

مشخصات فنی انواع پلی اتیلن وکسبا وجود این که در جهان محصولات متعددی بر مبنای پلی اتیلن تولید می شود، اما پلی اتیلن وکس پر مصرف ترین نوع این مواد در جهان است که معمولاً برای تولید محصولات پلاستیکی و تزریقی و همچنین بسته بندی مواد غذایی مانند شیر و سایر لبنیات به کار می رود.
و اما اگر بخواهیم در مورد مشخصات فنی انواع پلی اتیلن وکس سخن بگوییم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بدون رنگ و بدون بو
  • دارای شفافیت فراوان و به شکل کریستال های جامد
  • دارای ساختار خطی
  • ساخته شده در دو نوع امولسیونی و غیر امولسیونی

شایان ذکر است که این ماده نسبت به سایر پلی اتیلن هایی که در جهان تولید شده اند از خلوص بیشتری برخوردار است و چون جرم مولکولی و نقطه ذوب آن یکنواخت است در نتیجه عملکرد بهتری از خود نشان می دهد و در هنگام انجام فرایند اکستروژن، تا حدود ۳۰ درصد میزان تولید را افزایش می دهد.

مزایایی که پلی اتیلن وکس باکیفیت دارد:

مزایایی که پلی اتیلن وکس باکیفیت دارد:استفاده از پلی اتیلن وکس باکیفیت در صنایع مختلف مزایای فراوانی به همراه دارد؛ یکی از اصلی ترین صنایع که از این ماده بهره های فراوانی می برد، صنایع تولید مواد غذایی می باشد و برای بسته بندی بسیاری از محصولات مانند انواع محصولات لبنی و آبمیوه ها و همچنین برای براق کردن سطوح میوه ها و مرکبات از پلی اتیلن وکس استفاده بسیار زیادی می شود.
معمولاً کسانی که به عنوان فروشنده میوه در سطح شهر به فعالیت مشغول هستند این ماده را بر روی میوه های خود اسپری می کنند تا هم ظاهر شفاف و درخشانی داشته باشد و هم مانع از اکسید شدن آن گردد.
البته برخی از صنایع تولید کننده مداد رنگی و مداد شمعی نیز از پلی اتیلن وکس خوراکی برای ساخت محصولات خود بهره می برند و اگر کودکان در هنگام کار با این مدادها آنها را بخورند هیچ گونه مشکلی برای جسم آنان به وجود نمی آید.
همچنین پلی اتیلن وکس یکی از اصلی تری مواد برای ساخت محصولات چوبی مانند ام دی اف، نئوپان و سایر محصولات مرتبط به کار می رود و به سبب دارا بودن خاصیت ضد آب، مقاومت و دوام آنها را چندین برابر می نماید.
ذکر این نکته نیز ضروری است که پلی اتیلن وکس یکی از ماده های اصلی به وجود آورنده انواع شمع های ساده و تزئینی می باشد و موجب می شود شمع ها در دمای سرد و معمولی ساختار خود را حفظ کرده و به راحتی آب نشوند.
البته بسیاری از صنایع تولید کننده مواد پلاستیکی و لوله های pvc نیز از این ماده به عنوان حلال و روان کننده بهره می برند.
همانگونه که مشاهده کردید مزایای استفاده از پلی اتیلن وکس برای صنایع مختلف بسیار زیاد است و همین امر موجب پرفروش شدن آن در بازارهای داخلی کشورمان شده است.

روش های شناسایی پلی اتیلن وکس صادراتی

روش های شناسایی پلی اتیلن وکس صادراتییکی از بهترین روش های شناسایی یک پلی اتیلن وکس صادراتی مرغوب و باکیفیت، تجزیه ساختار آن در آزمایشگاه ها می باشد که این امر بسیار زمانبر و پرهزینه است؛ به همین علت است که معمولاً کارشناسان پیشنهاد می کنند این محصول را از طریق شرکت های معتبر سازنده آن که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و پیروی از استانداردهای روز جهانی به تولید پلی اتیلن وکس پرداخته اند تهیه کنید تا از باکیفیت بودن آن نهایت اطمینان را حاصل نمایید.
خوشبختانه در کشورمان شرکت های معتبر بسیار زیادی وجود دارند که مدت هاست با بهره گیری از فرمولاسیون روز جهانی اقدام به تولید پلی اتیلن وکس نموده اند و نه تنها آن را از طریق بازارهای داخلی در دسترس مشتریان خود در کشور ایران قرار داده اند، بلکه در زمینه صادرات آن نیز به فعالیت مشغول هستند و باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع آن را به بازارهای خارجی نیز ارسال می نمایند. 
این ماده به سبب این که از خاصیت روان کنندگی برخوردار است، باعث جدا شدن مذاب از فلز گردیده و سطح میان فلز و pvc را بسیار روان کرده و آنها را آماده برای تولید محصولات مختلف می نماید.
یکی دیگر از ویژگی های عمده پلی اتیلن وکس این است که نسبت به سایر پلی اتیلن هایی که در جهان وجود دارند از انعطاف و مقاومت کمتری برخوردار است اما دوام و استقامت آن در برابر مواد شیمایی و تنش های شکننده محیطی بسیار زیاد است.

مراکز عرضه بهترین پلی اتیلن وکس

مراکز عرضه بهترین پلی اتیلن وکسدر کشورمان نمایندگی ها و مراکز پلی اتیلن وکس بسیار زیادی به فعالیت مشغول هستند و این ماده را برای فروش به صنایع مختلف آماده کرده اند؛ سایت اینترنتی ما نیز یکی از معتبرترین مجموعه هایی ست که سالهاست در زمینه عرضه پلی اتیلن وکس باکیفیت و مرغوب فعال می باشد و این محصول را با قیمت مناسب در دسترس خریداران خود قرار می دهد.
بسیاری از کارخانجات تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن انتقال آب، فاضلاب و گاز از مشتریان اصلی این محصول می باشند و در ساختار اولیه لوله های خود به جهت روان کنندگی اولیه از پلی اتیلن وکس بهره می برند.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که پلی اتیلن وکس به سبب این که هیچ نوع ماده سمی در خود ندارد، نه تنها برای تولید برخی از محصولات غذایی کاربرد دارد، بلکه صنایع تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی نیز برای ساخت برخی از محصولات خود از این ماده بسیار عالی و بی نظیر بهره می گیرند.
در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که تولید و ساخت پلی اتیلن وکس یک تحول بسیار عظیم در صنایع مختلف به وجود آورد و تعداد زیادی از کارخانجات تولیدی در سراسر دنیا توانستند از تمامی خواص موجود در آن بهره گرفته و بهترین محصولات خویش را تولید نمایند؛ برخی از آن ها از پلی اتیلن وکس به عنوان براق کننده، برخی به عنوان روان کننده و برخی از جهت قوام بخشیدن به ساختار اولیه کالاهای خود از آن بهره گرفتند و به نتایج شگفت انگیزی دست یافتند.

مطلب پیشنهادی

خرید وکس پلی اتیلن پی وکس با قیمت عالی

وکس پلی اتیلن برای سطوح مختلفی مانند فلز و پی وی سی به عنوان روان کننده عمل می کند و موجب براقیت آنها می شود. جهت خرید وکس پلی اتیلن پی وکس با قیمت عالی می توان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما