پیتاریس
خانه / پلی اتیلن واکس / امولسیون واکس پلی اتیلن / فروشنده امولسیون واکس پلی اتیلن درجه یک

فروشنده امولسیون واکس پلی اتیلن درجه یک

امولسیون واکس پلی اتیلن از محصولات موجود در سطح بازار می باشد که به عنوان روان کننده خارجی به کار گرفته می شوند واکس با چگالی بالا PE  به دلیل خاصیت ویسکوزیته پایین، سختی خوب و نقطه نرم شدن و سازگاری با بسترهای مختلف، محصول غالب به حساب می اید. کشورهای آسیای اقیانوس آرام بزرگترین مصرف کننده واکس اتیلن با افزایش مصرف داخل بخش های ساختمانی، بسته بندی و خودرو هستند.

فروشنده امولسیون واکس پلی اتیلن درجه یک

مقدمه ای بر امولسیون واکس پلی اتیلن

مقدمه ای بر امولسیون واکس پلی اتیلنواکس های پلی اتیلن در سطح بازار به طور کلی به دو دسته امولسیونی و غیر امولسیونی تقسیم بندی می شوند که هر کدام یک از این واکس های خاصیت و ویژگی های کاربردی خود را دارا می باشند. روز به روز میزان استفاده از این این محصولات در سطح جهان افزایش پیدا می کند.

این محصولات در مقایسه با امولسیون موم ثانویه خواص منحصر به فردی ارائه می دهند و به همین دلیل راه خود را به سمت صنایع مختلف پیدا کرده اند. امولسیون های موم ثانویه یا کلاسیک با ذوب کردن موم و امولسیون کردن آن در آب تولید می شوند. تقاضا در برنامه های بسته بندی به دلیل ویژگی های محصول مانند مقاومت حرارتی، مقاومت در برابر خوردگی و سبک بودن، بر سایرین حاکم است.

واکس پلی اتیلن و واکس پلی اتیلن اکسیده یافته هر دو در رنگ ها و کاربردهای پوششی استفاده می شوند. مزیت واکس PE اکسیده شده نسبت به پیش ماده آن این است که در صورت افزودن با ماده امولسیون کننده، راحت تر در آب امولسیون حل  می شود.

علاوه بر این، واکس های اکسیده شده به طور معمول از نظر طبیعت کاتیونی و از نظر شیمیایی پایدار هستند. در کاربردهای پوشش از واکس PE اکسیده شده در پوششهای محافظ موقت، تکمیل چوب، پارچه، شیشه، چرم، میوه، کاغذ و روکش لاستیکی کلر استفاده می شود.

اتیلن مهمترین ماده اولیه است که برای ساختن واکس پلی اتیلن اکسیده شده مورد استفاده قرار می گیرد و در بخش های مختلف کاربردی تقاضای زیادی در سطح کشور برای خود  پیدا می کند

کاربرد های امولسیون واکس پلی اتیلن

کاربرد های امولسیون واکس پلی اتیلنواکس های مورد نظر همان طور که گفته شد یکی از انواع روان کننده ها در سطح بازار و یا جهانی به شمار می آیند پلی اتیلن واکس نوعی واکس تهیه شده از ماده اولیه ای به نام  پلی اتیلن بوده است که از این پلی مرها درست می شوند و در اختیار مصرف کنندگان خود قرار داده می شوند.

ویژگی های مخصوص این مواد شیمیایی به این صورت است که این مواد به صورت بی رنگ و بی بو بوده و به شکل کریستال شفاف جامد می باشند این موارد از مهم ترین خاصیت های ظاهری این محصولات در سطح بازار می باشند که به شناسایی راحت این مواد شیمیایی در سطح بازار کمک می کند.

واکس های پلی اتیلن به دلیل خاصیت روانکاوی که دارند باعث می شوند که مواد مذاب بهخ راحتی از فلز مورد نظر به راحتی جدا شود و این فرایند باعث روان شدن سطح بین فلز و PVC می گردد. این فرایند های تاثیر خوبی نیز در شفافیت محصولات داشته است.

واکس پلی اتیلن (PE Wax) پلی اتیلنی است که از نظر وزن مولکولی بسیار کم است. واکسهای PE معمولاً به عنوان مواد افزودنی برای اصلاح خواص ترکیبات در طیف گسترده ای از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند.

Wax PE را می توان مستقیماً از اتیلن مونومر تولید کرد، که از پلی اتیلن با وزن مولکولی بالاتر تخریب شده یا از تولید رزین پلی اتیلن بازیافت و تصفیه می شود. موم PE می تواند طیف وسیعی از تراکم را داشته باشد.

ویسکوزیته و نقطه ذوب بسته به  صورت خطی و زنجیره طول ستون فقرات اتیلن بستگی دارد که با ترکیب مونومر دیگر و یا گروه های عاملی بر روی پلیمر درست می شوند. روغن ماركوس موم های پلی اتیلن را بطور عمده از طریق پالایش مواد حاصل از تولید رزین پلی اتیلن تولید می کنند.

خواص و مزایای امولسیون واکس پلی اتیلن

خواص و مزایای امولسیون واکس پلی اتیلنواکسهای پلی اتیلن پلیمرهای مشتق از اتیلن با وزن مولکولی کم هستند که به اشکال مختلفی از جمله موم پلی اتیلن میکرونیزه و اکسیده شده مورد استفاده در انواع مختلفی از جمله چسب، شمع، پلاستیک و روکش به کار گرفته  می شوند. علاوه بر واکس های پلی اتیلن، افزودنی هایی مانند آنتی اکسیدان ها، استابلایزر UV، کلسیم کربنات مستربچ شفاف کننده و رنگدانه ها را تولید و توزیع می کند.

در این محصولات ، قیر با الاستومرهای گرمانرم پلاستیک در انواع مختلف (پلی آمین آمورف و SBS) مخلوط می شود. گنجاندن این پلیمرها منجر به افزایش چشمگیر ویسکوزیته و در نتیجه مختل شدن خصوصیات جریان می شود.

موم پلی اتیلن مایع یک امولسیون ذرات درشت فوق العاده است. این امر با فشار قوی و بدون کاربرد قلیایی حاصل شده است. به دلیل بزرگ شدن ذرات، مقاومت در برابر scuff و ضد بلوک از اهمیت بالایی برخوردار است.

واکس پلی اتیلن مایع موم پلی اتیلن مایع به شما کمک می کند تا بسیاری از فرایندها و محصولات را بهبود بخشید. آنها کمک می کنند تا جوهرهای چاپی شما عملکرد بهتری داشته باشند ، راحت تر تولید شوند و کارایی خود را حفظ کنند. آنها یک مزیت رقابتی در بازار به شما می دهند که به شما امکان می دهد سودآوری را افزایش دهید.

امولسیون پلی اتیلن خانواده ای از موم های مصنوعی است که به عنوان مواد افزودنی یا اصلاح کننده در چاپ جوهرها برای بهبود مقاومت در برابر مار و سایش، لغزش، کنترل رئولوژی و سایر خواص استفاده می شود. در کاربردهای جوهر، یک مایع در یک لایه نازک روی یک بستر پخش می شود.

این لایه از طریق عمل هر یک از تعدادی از مکانیسم ها به یک فیلم چسبنده سخت می شود.

فروشنده بزرگ انواع امولسیون واکس پلی اتیلن درجه یک

فروشنده بزرگ انواع امولسیون واکس پلی اتیلن درجه یکفروشنده بزرگ انواع امولسیون واکس پلی اتیلن درجه یک در سطح کشور نمایندگی های عرضه کننده این محصولات هستند که به راحتی مواد مورد علاقه مشتریان را به راحتی تامین می کنند.

فروشنده واکس پلی اتیلن و نیز انواع مستربچ نقره ای صادراتی در سطح کشور مراکز معتبر هستند که این مواد شیمیایی را به مشتریان خود عرضه می دهند. انواع واکس پلی اتیلن نیز برای خرید مشتریان در سطح بازار موجود می باشد تا هر مصرف کننده ای بر اساس نیاز خود یک مورد را انتخاب کرده و از آن استفاده نماید.

کاربرد واکس پلی اتیلن همان طور که گفته شد در سطح کشور وسیع می باشد. و شرکت های متعددی از این مواد برای ساخت محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. 

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین پلی اتیلن واکس ارزان قیمت

پلی اتیلن واکس نوعی ماده بی بو و خالص می باشد که بر پایه پلی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما