پیتاریس
خانه / پلی اتیلن pe wax / فروشنده بزرگ انواع پلی اتیلن pe wax صادراتی

فروشنده بزرگ انواع پلی اتیلن pe wax صادراتی

وکس پلی اتیلن pe wax یک نوع واکس بر پایه ی پلی اتیلن است که در دماهای معمولی در حلال های آلی حل نمی شوند اما در دما های بالاتر در هیدروکربن های آلیفاتیک ها ، کلرینه و اکثر حلال های غیر قطبی حل می شود تولیدکنندگان و کارشناسان فروش باید اطلاعات کافی و کاملی در مورد انواع پلی اتیلن ها و ویژگی های آن ها همچنین کاربرد و موارد استفاده از پلی اتیلن ها داشته باشند تا بتوانند هنگام مراجعه خریدار یک مشاوره و راهنمایی مفید و کامل ارائه کنند تا مصرف کننده خیلی راحت تر بتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند.

فروشنده بزرگ انواع پلی اتیلن pe wax صادراتی

مشخصات فنی پلی اتیلن pe wax چیست؟

مشخصات فنی پلی اتیلن pe wax چیست؟پلی اتیلن pe wax یکی از رایج ترین روان کننده های خارجی بوده و تولید آن بر پایه پلی اتیلن است. فرآیند تولید پلی اتیلن واکس که یک محصول جانبی محسوب می شود به روش شکست زنجیره مولکولی ساخته می شود و در صنایع متفاوتی همچون روکش ، پلیمر و رنگ مورد استفاده قرار می گیرد و یکی دیگر از موارد استفاده زیاد آن در تولید امولسیون است که از نظر اقتصادی با صرفه و دارای ارزش زیادی را دارا است. کلمه واکس معمولا به مواد ارگانیک و طبیعی متفاوتی گفته می شود که در دماهای معمولی جامدند و وقتی در دماهای بالاتر قرار می گیرند به شکل مایع در می آیند. پلی اتیلن pe wax ترکیبات شیمیایی پیچیده ای دارد و از نفت خام و گازهای طبیعی ساخته می شود. پلی اتیلن واکس مولکول های مشابه ای دارد که از نظر وزن های مولکولی باهم فرق دارند و وقتی دما کم می شود این ماده منقبض و جمع می شود و با افزایش دما منبسط می شود. تغییرات دمایی بر روی شکل واکس ها تاثیر زیادی دارد و افزایش دما باعث می شود که انعطافشان بیشتر در این کالا می شود

چرا در صنایع لاستیک از پلی اتیلن pe wax استفاده می شود؟

چرا در صنایع لاستیک از پلی اتیلن pe wax استفاده می شود؟

در وکس پلی اتیلن صنایع لاستیک یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد برای تایرهای لاستیک محسوب می شوند که برای جلوگیری از ترک خوردگی و محافظت از لاستیک در انواع مختلف لاستیک ها استفاده می کنند و این ماده باعث به وجود آمدن یک لایه بین هوا و سطح لاستیک می شود. همچنین از پلی اتیلن تصفیه شده به عنوان روان کننده در صنایع pvc مورد استفاده قرار می گیرد و این پلی اتیلن واکس های تصفیه شده به خاطر اینکه سمی نیستند در بسیاری از محصولات آرایشی ، غذایی و بهداشتی استفاده می کنند و به صورت عمده در تولید ضد آفتاب ها و کرم های مرطوب کننده کاربرد زیادی دارد. همین طور از وکس پلی اتیلن pe wax با کیفیت در کف پوش های چوبی به زمان های خیلی دور می رسد که مورد استفاده قرار گرفته اند. پلی اتیلن موجود در کف پولیش باعث کند شدن نفوذ رطوبت و هوا در کف پوش ها شده است که این خود عاملی برای طولانی تر شدن عمر کف پوش ها می شود.

ویژگی های پلی اتیلن pe wax صادراتی

ویژگی های پلی اتیلن pe wax صادراتیاز ویژگی های پلی اتیلن pe wax صادراتی این است که پلی اتیلن ها ماده ای شفاف ، بی رنگ ، بی بو و به شکل کریستال جامد هستند و پلی اتیلن های آن سنگین است و دارای ساختاری خطی هستند و همچنین تولید آن هابا فشار متوسط و پایین است. پلی اتیلن وکس جزء روان کننده های خارجی به حساب می آید و به طور معمول ترکیب های غیر قطبی هستند و باعث جدا شدن فلز از مذاب می شوند و تاثیر زیادی بر روی براق شدن محصول ها و همچنین باعث روان کاری سطح بین فلز و pvc می شوند. pe wax از متداول ترین روان کننده های خارجی است و از کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد : در صنایع پلاستیک ، لاستیک ، مستربچ ، چسب ، شمع ، کابل ، صنایع pvc مثل ( دیوار پوش ، کف پوش ، کابل پروفیل ، اتصالات ، لولا ) ، پوشش و غیره. پلی اتیلن وکس معمولا به دو صورت امولسیونی و غیر امولسیونی تولید می شوند که تفاوت این دو در جرم مولکولیشان است. نسبت به بقیه پلی اتیلن ها انعطاف پذیری و مقاومت کمتری از خود نشان می دهند اما مقاومتشان در برابر تنش عای شکننده محیطی و همچنین مواد شیمیایی زیاد است. علاوه بر آن به عنوان یک فعال کننده و عامل پخش در پلی پروپلین ، abs و پلی اتیلن محسوب شده اند. این پلی اتیلن نسبت به بقیه پلی اتیلن ها دارای نقطه ذوب یکنواخت و جرم مولکولی خالص تری است و نحوه عملکرد بهتری دارد. با استفاده کردن از این ماده در فرآیند اکستروژن باعث شده مقدار تولید ۳۰% افزایش پیدا کند. و از کاربردهای دیگر آن می توان به موارد زیر اشاره کرد : در بسته بندی مواد لبنی و غذایی ، به خاطر داشتن خاصیت ضد آب در تولید تخته های نئوپان ، تخته های osb و تخته های کامپوزیت مثل ام دی اف ، تولید محصولات تزریقی و پلاستیکی ، برای تولید لوله های تحت فشار گاز و لوله های فاضلاب ، برای ساخت انواع شمع که شمع ها علاوه بر جنبه روشنایی دارای جنبه تزئنی و زیبایی هم هستند و انواع مختلفی دارند ، تولید پارافین کلره که یک بازدارنده شعله و روان کننده در لوله های pvc است و همچنین در مایفات فلز کاری کاربرد دارد. برای براق کردن مرکبات و میوه ها از پلی اتیلن های خوراکی استفاده می شود به این صورت که آن را بر روی میوه ها اسپری می کنند که این خود علاوه بر براق کردن میوه ها به میوه ظاهری بهتر داده و مانع از اکسید شدن آن ها می شود. همچنین از پلی اتیلن های خوراکی در تولید مداد رنگی ها و مداد شمعی ها نیز استفاده می کنند و چون غیر سمی اند خطری برای مصرف کنندگان که بیشتر کودکان هستند ندارد و در بعضی پنیرها برای جلوگیری از خشک شدن آن ها استفاده می شود . از کاربردهای دیگر آن استفاده در تولید طناب ، توری ، کمربند ، نخ و زنجیر اشاره کرد.

فروشنده انواع پلی اتیلن pe wax در ایران

فروشنده انواع پلی اتیلن pe wax در ایرانیک ویژگی پلی اتیلن ها با ارزش بودن آن هاست که همین امر باعث تولید فراوان آن شده است و مرکز تولید پلی اتیلن ها صنایع پتروشیمی هستند. صنایع پتروشیمی ایران بیشتر از ۱۰ سال است که در این زمینه فعالیت دارد و از نظر اقتصادی برای کشور بسیار با ارزش است. مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به فروشنده پلی اتیلن pe wax و یا با مراجعه به سایت های مربوطه و مطالعه ی کاربردها ، ویژگی ها ، خصوصیات ، معایب و مزایا آن ها محصول مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از طریق همان سایت خرید خود را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی

خرید وکس پلی اتیلن PE WAX پودری

وکس پلی اتیلن PE WAX  یکی ازپر کاربرد ترین روان کننده های خارجی است که  بر …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما