پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / فروش انواع پلی اتیلن وکس میکرونیزه درجه یک

فروش انواع پلی اتیلن وکس میکرونیزه درجه یک

پلی اتیلن وکس، نوعی روان کننده خارجی است که مواد اولیه آن را پلی اتیلن تشکیل می‌دهد، پلی اتیلن وکس میکرونیزه، ماده ای بی رنگ، بی بو و به شکل جامد کریستالی ‌می‌باشد. این ماده در مقایسه با سایر پلی اتیلن‌ها، انعطاف و مقاومت پایین تری را از خود بروز می‌دهد، اما نسبت به تنش‌های محیطی بسیار مقاوم است. اکنون خرید و فروش، انواع پلی اتیلن وکس، در حوزه  واردات و صادرات اهمیت فراوانی دارد، زیرا این ماده در مجموعه‌های صنعت پتروشیمی، کاربرد فراوانی دارد، فروش پلی اتیلن آن هم به صورت عمده نه تنها در ایران سودآور است، بلکه در بخش صادراتی نیز می‌توان حساب ویژه ای بر روی آن نمود.فروش انواع پلی اتیلن وکس میکرونیزه درجه یک

از خواص پلی اتیلن وکس چه می دانید؟

از خواص پلی اتیلن وکس چه می دانید؟پلی اتیلن وکس، به مواد جامد شکلی گفته می‌شود که خاصیت براق کنندگی و درخشندگی را داشته باشد، این مواد زمانی که در معرض گرما و حرارت بالا قرار می‌گیرد، تغییر شکل می‌دهد و به صورت مایع در می‌آید.
پلی اتیلن وکس نسبت به سایر مواد پلی اتیلن، مقاومت و دوام بیشتری در مقابل مواد شیمیایی و همچنین تنش‌های محیطی دارد،
به همین دلیل این ماده، یکی از پرکاربردترین و با خاصیت ترین مواد در صنعت جهان است و در فرآیند تولید، نقش یک روان کننده را ایفا می‌کند.
پلی اتیلن از مشتقات نفتی است و این ویژگی را دارد، که در درجه حرارت پایین منقبض شود و در درجه حرارت بالا منبسط بشود.

درباره انواع پلی اتیلن وکس میکرونیزه

درباره انواع پلی اتیلن وکس میکرونیزهپلی اتیلن وکس میکرونیزه، به موادی با ترکیبات شیمیایی پیچیده گفته می‌شود، که متشکل از یک یا چند مولکول مشابه می‌باشد، این مواد نسبت به سایر پلی اتیلن‌های موجود، خالص تر است و عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد و در نتیجه تاثیر زیادی بر روند تولیدات صنایع مختلف می‌گذارد.
اما موضوعی که در این بخش تصمیم داریم به آن بپردازیم؛ بررسی انواع پلی اتیلن وکس بر حسب درصدهای مختلفی که از آن وجود دارد، می‌باشد.

انواع پلی اتیلن وکس به شرح زیر است:
پلی اتیلن سنگین: این مواد از وزن های مولکولی پایین و بالا تشکیل یافته است که از پلی اتیلن های با وزن مولکولی کمتر جهت تولید و ساخت انواع لوازم تزریقی مثل لوازم آشپزخانه و اسباب بازی استفاده می‌شود؛ و همینطور پلی اتیلن با درصد ملکولی بیشتر جهت مصارف بسته بندی، تولید ظروف بادی، لوله پلی اتیلن و غیره به کار می‌روند.

پلی اتیلن سبک: از این گرید برای ساخت فیلم های پلیمری استفاده می‌کنند.

پلی اتیلن سبک خطی: این ماده خواص مکانیکی بهتری را نسبت به پلی اتیلن نوع سبک دارا بوده است که از آن برای تولید فیلم‌ های پلیمری مستحکم جهت مقاومت کششی بیشتر استفاده می‌کنند.

پلی اتیلن متوسط: از این نمونه مواد نیز برای تولید و ساخت مخازن ذخیره آب به کار می‌برند.

پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار زیاد: این نمونه جهت تولید انواع الیاف با ویژگی و خواص بسیار خوب، به کار می‌رود و این نوع ماده در صنعت کاربرد زیادی دارد.

خصوصیات عمده پلی اتیلن وکس درجه یک

خصوصیات عمده پلی اتیلن وکس درجه یکیقینا پلی اتیلن وکس، در چند نمونه کیفیت به بازار عرضه می‌شود، هر چقدر کیفیت این ماده بیشتر باشد، محصولات تولیدی به تناسب از کیفیت بیشتری برخوردار می‌شوند، برای اینکه از کیفیت پلی اتیلن مطمئن باشید، بهتر است از مجموعه‌ای معتبر که کارشناسان دلسوزی دارد این مواد پر کاربرد و ضروری را خریداری نمایید،

در ابتدا شما باید با یک نمونه از خصوصیات عمده پلی اتیلن وکس درجه یک آشنایی داشته باشید، تا بتوانید پلی اتیلن نوع مرغوب را از غیر مرغوب به راحتی در بازار فروش تشخیص دهید تا در هنگام خرید عمده کلاه سرتان نرود.
چند نمونه از خصوصیات پلی اتیلن وکس درجه یک به شرح زیر می‌باشد:
یکی از مهمترین ویژگی های پلی اتیلن وکس خوب و مرغوب در این است، ترکیبات ماده، درصد خلوص بالایی داشته باشد، و با انجام دادن یک سری آزمایشات مرتبط می‌توان از میزان خلوص ساخت ماده مطلع شد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به میزان شفاف بودن آن اشاره کرد، به این ترتیب هر چقدر پلی اتیلن شفاف تر باشد، این ماده از کیفیت بالاتری برخوردار است.

مورد بعدی بحث چگالی پلی اتیلن وکس است که هر مقدار میزان چگالی این ماده پرفروش، کمتر باشد، یقینا کیفیتش بالاتر است.

داشتن یک نقطه ذوب یکنواخت و مشخص همیشه نشانه کیفیت خوب پلی اتیلن وکس بوده است، پس عزیزانی که می خواهید نوع مرغوب این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید، حتما به نقطه ذوب آن در هنگام خرید توجه نمایید و اگر نمی‌دانید آن را از فروشنده بپرسید و جویا شوید.

این موارد را باید در هنگام خرید عمده پلی اتیلن وکس در نظر گرفت، البته اگر تازه کار هستید و تجربه کافی در این زمینه ندارید، نیازی نیست نگران باشید، ما شما را در تمامی مراحل خرید همراهی می‌کنیم تا بتوانید نه تنها تجربه خود را در زمینه کار و تشخیص ویژگی‌های پلی اتیلن وکس مرغوب بالا ببرید، بلکه بتوانید با خرید نوع مرغوب، بهترین محصول را تولید نمایید و به دست مشتریان خود برسانید.
اگر سوالی برای تشخیص انواع مرغوب و غیر مرغوب پلی اتیلن وکس برایتان پیش آمد، با کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایید.

فروش انواع پلی اتیلن وکس مرغوب میکرونیزه

فروش انواع پلی اتیلن وکس مرغوب میکرونیزهتجارت و فروش پلی اتیلن وکس، در ایران و جهان بسیار پر رونق است و سالانه میلیاردها تومان از این محصول در جهان جابه جا می‌گردد.
یقینا محصول پلی اتیلن وکس میکرونیزه، جزو مواد مورد نیاز در صنعت می‌باشد و کاربردهای بسیاری دارد و به عنوان روان کننده استفاده می‌گردد و از این ماده در زمینه تولید انواع مواد پلاستیکی، بهداشتی، آرایشی، تزریقات، خوراکی و غیره نیز استفاده می‌شود. 
انواع مواد پلی اتیلن وکس مرغوب، بر حسب نوع ترکیبات در بسته بندی‌های گوناگون تولید می‌شود و متناسب با اهداف مشتری در بازار به فروش می‌رسد.
فروش پلی اتیلن وکس، از طریق شرکت های تولیدی و عمده فروشی‌ ها صورت می‌گیرد، زیرا به صورت اختصاصی در این حوزه، فعالیت مستمر دارند، تولیدکنندگان می‌توانند،انواع پلی اتیلن مد نظر خود را با اطمینان از این مراکز تهیه نمایند.

در این نوع فروش، در صورتی که مصرف کنندگان صنعتی، پلی اتیلن خاصی با ترکیبات ویژه ای، مد نظر داشته باشند، می توانند سفارش ساخت آن را به صورت عمده به تولید کننده معتبر ارائه دهند، و میزان درصد چربی و خشکی موجود در پلی اتیلن و ترکیبات ساخت مواد را تعیین نمایند.
اگر شما فروشنده و یا خریدار این محصول پرمخاطب هستید، می‌توانید با گرفتن تنها یک تماس به راحتی این کالا را در حجم عمده خریداری نمایید و با بهترین شرایط آن را به فروش برسانید.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما