پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / فروش عمده پلی اتیلن وکس باکیفیت صادراتی

فروش عمده پلی اتیلن وکس باکیفیت صادراتی

پلی اتیلن وکس باکیفیت در درجه اول برای به کار گیری آن در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است. چون از این ماده به عنوان یک روان کننده خارجی استفاده می شود. این ماده در واقع نوعی وکس است که بر پایه پلی اتین است و در صنایع گوناگونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع وکس ماده ای است بدون رنگ و بو و به شکل کریستال جامد و شفاف در بازار وجود دارد که این عوامل از نکات شناسایی یک پلی اتیلن وکس با کیفیت و استاندارد است.

فروش عمده پلی اتیلن وکس باکیفیت صادراتی

آیا پلی اتیلن وکس همان پارافین وکس است؟

آیا پلی اتیلن وکس همان پارافین وکس است؟در توضیح کلی تفاوت پارافین وکس و پلی اتیلن وکس باید اینگونه بیان کرد که این دوماده جامد و بدون رنگ و بو است و هردو در صنعت پتروشیمی از نفت خارج می شود.

پارافین واکس در دمای معمولی اتاق جامد است ولی در دمای بالاتر از ۳۷ درجه شروع به ذوب شدن می کند. که در پلی اتیلن واکس این امر در محدوده دمای ۴۵ تا ۴۷ درجه واکنش نشان می دهد.

پلی اتیلن وکس به عنوان یک مواد افزودنی در پارافین وکس عمل می کند که این ماده در شمع سازی بسیار کاربردی است و استفاده آن در پارافین باعث کدری و سختی آن می شود.

ماده اولیه که برای تولید پارافین وکس به کار می رود موم اسید است که این ماده نیز ترکیبی از روغن و موم است. همچنین وکس پلی اتیلن بر پایه پلی اتیلن ساخته می شود.

این دو ماده کاربرد فراوانی دارند و اکثر کارایی آن هامانند هم است که این مصارف عبارت اند از :

  1. مصرف آن ها در صنعت شمع سازی و ضد آب کردن انواع کاغذ و پارچه
  2. در صنایع لاستیک سازی استفاده فراوانی دارند.
  3. در تولید و ساخت انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی و پزشکی از آن استفاده می شود.
  4. مورد استفاده دربسته بندی مواد غذایی و بهداشتی به عنوان یک عایق محافظت کننده
  5. کارایی آن در تولید مداد رنگی و مداد شمعی

تاریخچه انواع پلی اتیلن وکس

تاریخچه انواع پلی اتیلن وکسانواع مختلف پلی اتیلن وکس از چند دهه قبل وارد بازار شدند. چراکه پلی اتیلن وکس نسبت به سایر پلی اتیلن ها، مقاومت و انعطاف پذیری کمتری دارند ولی از نکات مهم آن، اینکه مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی و تنش ها شکننده محیطی دارند و یکی از رایج ترین روان کننده های خارجی است.

از انواع پلی اتیلن وکس می توان به:

  • پارافین وکس
  • و میکرو کرستالین وکس

اشاره کرد . همچنین این ماده در سه حالت: پاستبل، پرک و پودری تولید می شود. پلی اتیلن وکس یکی از پر مصرف ترین، پلی اتیلن های جهان است. از این ماده می توان به عنوان یک عامل پخش کننده و فعال کننده در پلی اتیلن، پروپلین و abc استفاده کرد. از دیگر فواید این ماده باید این گونه بیان کرد که نسبت به سایر پلی اتیلن ها خالص تر است و به دلیل داشتن جرم مولکولی و نقطه ذوب یکنواخت در کارایی صنایع مختلف عملکرد بهتری نیز دارد.

کاربرد پلی اتیلن وکس در صنایع مختلف فراوان است که از کاربرد این ماده می توان به مواردی همچون:

  1. به عنوان روان کننده استفاده می شود.
  2. در صنعت شمع سازی بسیار کاربرد دارد.
  3. در ساخت پارافین کلره از آن استفاده می شود. که پارافین کلره نیز به عنوان یک روان کننده و باز دارنده شعله در لوله های pvc عمل می کند.
  4. در ساخت اجسامی از نظیر تخته های کامپوزیت، از قبیل تخته های نئوپان، تخته های ام دی اف و تخته های pvc به عنوان یک دفع کننده آب عمل می کند.
  5. روکش های که به عنوان یک مانع از نفوذ آب و عبور اکسیژن استفاده می شود در صنایعی همچون، آرایشی و بهداشتی، مبلمان، بسته بندی و خوراکی از این ماده استفاده می شود.
  6. در بسته بندی های انعطاف پذیر در عواملی چون: ضد آب سازی، مستحکم کردن، تبدیل رطوبت به بخار و ایجاد بهبود دادن به ظاهر بسته استفاده می شود.
  7. کارایی وکس پلی اتیلن در صنایع آرایشی و بهداشتی در تولید وسایلی از قبیل: رژلب، کرم های مرطوب کننده، کرم های ضد آفتاب و ریمیل بسیار فراوان است.
  8. آدامس هایی که در بازار عرضه می شود از ترکیب موادی چون: آلاستومتر، رزین و وکس خوراکی هستند چون این ماده غیر سمی است.
  9. پلی اتیلن وکس به این دلیل که غیر سمی است در ساختار مداد شمعی و مداد رنگی نقش بسزایی دارد.
  10. وکس پلی اتیلن به عنوان سوخت و شعله ور کننده هیزم عمل می کند.
  11. در صنایع خوراکی از این ماده استفاده می شود زیرا در میادین میوه جات که به عنوان یک براق کننده و جلا دهنده عمل می کند و همچنین برای پوشانندگی سطح پنیر از این ماده به جهت جلوگیری از خشک شدن آن استفاده می شود.
  12. در ساختن چسب ها به جهت کشیدگی بهتر و منعطف بودن بالای آن و اثرگذاری بهتر چسب از پلی اتیلن وکس استفاده می شود.
  13. در صنعت مرکب سازی به عنوان فرمولاسیون در جوهر های گرافیکی و عامل ضد خش کاربرد دارد.
  14. در صنایع پلاستیک و لاستیک سازی بسیار اهمیت دارد.

و بسیاری از کارایی های کاربردی و حائز اهمیت دیگر در صنایع مختلف اشاره می شود.

کاربرد پلی اتیلن وکس در صنایع لاستیک

کاربرد پلی اتیلن وکس در صنایع لاستیککاربرد پلی اتیلن وکس غیر قابل شمارش است چرا که در بسیاری از فعالیت و تولیدات از آن استفاده می شود. مثلا از کاربرد  فراوان آن در صنعت و تولید لاستیک می توان گفت.

پلی اتیلن وکس یکی از مواد مهم و اصلی تایر های لاستیکی است. از این ماده به جهت محافظت از لاستیک و نیز جلوگیری از ترک خوردن انواع مختلف لاستیک استفاده می شود.

استفاده فراوان این ماده در صنعت لاستیک سازی به دلیل ایجاد نمودن لایه ای محافظ بین لاستیک و هوا است. که به طور گستره مشکلات افراد را محدود کرده است.

فروش پلی اتیلن وکس باکیفیت به صورت عمده

فروش پلی اتیلن وکس باکیفیت به صورت عمدههمان طور که ذکر شد پلی اتیلن وکس یک ماده پرمصرف در جهان است. این ماده در کارخانجات متخصص تولید و به بازار عرضه می شود. فروش پلی اتیلن وکس از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های مختص آن انجام می شود. در این مکان ها خرید و فروش به روش عمده و خرده امکان پذیر است و مشتریان و متقاضیان آن می توانند خرید خود را از طریق سایت های اینترنتی و یا خرید حضوری انجام دهند.

نتیجه راهنمایی یک فرد آگاه و متخصص در این حوزه به دست آوردن یک ماده با کیفیت و استاندارد است. در خرید پلی اتیلن وکس عمده یک ماده با قیمت مناسب و ارزان را می توان تهیه کرد. همچنین این امر چرخه تولید را افزایش می دهد.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما