پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / فروش عمده پلی اتیلن وکس جدید با قیمت باورنکردنی

فروش عمده پلی اتیلن وکس جدید با قیمت باورنکردنی

پلی اتیلن وکس جدید در واقع تعریفی است از واکسی که بر پایه پلی اتیلن ساخته می شود. این ماده در دمای اتاق در حلال های آلی نا محلول است و در دمای بالاتر از آن در آلیفاتیک ها، آروماتیک ها و هیدرو کربن های کلرینه و بیشتر حلال های غیر قطبی حل می شود. این ماده فاقد رنگ و بو می باشد و به شکل جامد کریستالی و شفاف است. این ماده از نظر ساختاری انعطاف پذیری و مقاومت ضربه ای آن نسبت به سایر پلی اتیلن ها کمتر است.

فروش عمده پلی اتیلن وکس جدید با قیمت باورنکردنی

ویژگی های مهم پلی اتیلن وکس

ویژگی های مهم پلی اتیلن وکسپلی اتیلن وکس را اگر بخواهیم به طور کامل بیان کنیم باید این گونه گفت که این ماده یکی از پر مصرف ترین نوع پلی اتیلن در کل دنیا است زیرا این ماده می تواند به عنوان یک عامل پخش کننده و فعال کننده در پلی اتیلن، پلی پروپلین و abc عمل کند.

این ماده نسبت به سایر وکس های پلی اتیلنی خالص تر است و به دلیل داشتن جرم مولکولی و نقطه ذوب یکنواخت، عملکرد آن نیز بهتر است. در این امر نتیجه می گیریم که با استفاده از پلی اتیلن وکس در هنگام فرآیند اکستروژن، میزان تولید آن در مرحله تولید حدود ۳۰ در صد افزایش می یابد.

ساختار شیمیایی پلی اتیلن وکس بسیار پیچیده است و همچنین این ماده دارای یک یا چند نوع مولکول شبیه به هم است که وزن های مولکولی آن ها با یکدیگر فرق دارد.

از دیگر عملکرد های این ماده این است که با کاهش دما جمع می شود و دچار انقباضات می شود و با افزایش یافتن دما منبسط شده و حالت مایع و روان مانند پیدا می کند. همین تغییرات دما نقش بسزایی در شکل ظاهری وکس ها دارد و با بالا رفتن دما انعطاف پذیری بیشتری پیدا می کند. با توجه به ساختار و عملکرد این ماده از آن در صنایع گوناگون استفاده می شود.

مهم ترین مزیت های پلی اتیلن وکس چیست؟

مهم ترین مزیت های پلی اتیلن وکس چیست؟تولید پلی اتیلن وکس امروزه در جهان باعث پیشروی در فرآیند تولیدات در صنایع مختلف بسیار حائز اهمیت است. زیرا با استفاده از این ماده کیفیت تولیدات گوناگون افزایش یافته است.

از مهم ترین مزیت ها و کاربردهای پلی اتیلن وکس ایران و سایر کشور های تولید کننده این است که:

  • در تولید محصولات پلاستیکی و تزریقی به کار گیری می شود.
  • در بسته بندی مواد غذایی و لبنی از آن استفاده می شود.
  • تولید لوله های آب و فاضلاب و لوله های تحت فشار گاز با استفاده از این ماده است
  • ماده پلی اتیلن وکس به عنوان یک عامل ضد آب در ساختار تخته های کامپوزیت چوبی از قبیل ام دی اف ها، تخته های نئوپان، تخته های osb و دیگر محصولات چوبی مورد استفاده قرار دارد.
  • امروزه از شمع ها علاوه بر روشنایی در کارهای تزئیناتی استفاده فراوانی می شود که این شمع هایی که تولید می شوند با استفاده از پلی اتیلن وکس ساخته می شوند و انواع و اقسام مختلفی دارند.
  • پارافین کلره که یک روان کننده و باز دارنده شعله در لوله های pvc است، در مرحله تولید از این ماده استفاده می شود که این پلی اتیلن وکس در مایعات فلز کاری و سایر روان کننده ها نیز به کار گرفته می شود.
  • پلی اتیلن وکس به دلیل اینکه یک ماده تصفیه شده غیر سمی است در بسیاری از محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی نقش بسزایی دارد به خصوص در صنایع آرایشی و در فرآیند تولید کرم های مرطوب کننده ضد آفتاب به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.
  • یکی از مواد اصلی و مهم تایر های لاستیکی پلی اتیلن وکس است چرا که از آن به منظور محافظت از لاستیک و جلوگیری از ترک خوردن انواع مختلف لاستیک استفاده می شود. این ماده موجب ایجاد شدن لایه ای محافظ بین سطح لاستیک و هوا می شود.
  • استفاده این ماده در پولیش کف پوش های چوبی که به جهت محافظت کردن از کف پوش ها است بسیار کاربردی است. وجود این ماده در پولیش، باعث کند شدن و جلوگیری کردن از نفوذ هوا و رطوبت در کف پوش ها می شود و این امر باعث طولانی تر شدن عمر کف پوش ها و دیر تر فرسوده شدن آنها می شود.
  • اگر در بازار میوه و مرکبات آن ها را با ظاهری زیبا و براق مشاهده می کنید از کارایی پلی اتیلن وکس خوراکی است. به این صورت که این ماده روی آن اسپری می شود و ظاهر و جلای بیشتری به میوه می بخشد و هم مانع ورود اکسید به داخل میوه جات میگردد. پنیر هایی که در بازار موجود است در اکثر اوقات برای خشک نشدن آن از پلی اتیلن واکس استفاده می گردد.
  • این ماده به دلیل اینکه غیر سمی است و خطری برای افراد و کودکان ندارد در تولید مداد رنگی و مداد شمعی ازاین وکس ها استفاده می شود.

مراحل تولید پلی اتیلن وکس جدید در ایران

مراحل تولید پلی اتیلن وکس جدید در ایرانپلی اتیلن واکس این ماده روان کننده عموما دارای ترکیبات غیر قطبی است که این فرآیند باعث جدا شدن مواد مذاب از فلز می شود و سطح بین چوب pvc و فلز را روان می کند و از طرف دیگر تاثیر چشمگیری نیز در براق نمودن محصول دارد.

در مراحل تولید پلی لاتیلن وکس، حالت پذیری آن به سه روش پاستیل، پرک و پودری می باشد. ترکیبات شیمیایی این ماده معمولا پیچیده و متنوع است و مواد با عواملی که به طور عمده از آلکانهای نرمال تا مخلوط کردن آنها با هیدرو کربن و نمونه هایی از گروه های عوامل فعال مانند هیدرو کربن های اشباع، استر ها، اسید ها، الکل ها و …. تشکیل شده است را شامل می شوند. در توزیع وزن مولکولی آنها باید گفت که گسترده می باشد و به جای نقطه ذوب یک محدوده ذوب دارند.

فروش پلی اتیلن وکس جدید با قیمت مناسب به صورت عمده

فروش پلی اتیلن وکس جدید با قیمت مناسب به صورت عمدهفروش پلی اتیلن وکس امروزه پیشرفت چشم گیری دارد چرا که این ماده را میتوان به عنوان کمک فرآیند استفاده کرد و دیگر اینکه به عنوان مواد اولیه پایه یا افزودنی برای مشارکت، بهبود دادن و اصلاح کردن خواص محصول نهایی نقش بسزایی دارد.

با تولید با کیفیت و استاندارد این محصول امروزه نیاز بسیاری از متقاضیان آن برطرف گردیده است. خرید و فروش این ماده در نمایندگی ها و فروشگاه های متخصص به آن انجام می شود که این نمایندگی ها در اکثر شهر ها وجود دارد. مشتریان که نیازمند این ماده هستند عمدتا به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت استاندارد و ارزان هستند.

از این رو با مراجعه به فروشگاه های شهری و اینترنتی می توانند کالای خود را به صورت خرده و عمده تهیه کنند. که با خرید پلی اتیلن وکس عمده معمولا قیمت ها مناسب تر و ارزان تر می باشد و چرخه تولید آن روز به روز افزایش می یابد.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما