پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / فروش عمده پلی اتیلن وکس نا قطبی ارزان

فروش عمده پلی اتیلن وکس نا قطبی ارزان

پلی اتیلن وکس یکی از رایج ترین روان کننده های خارجی در بین تهیه کنندگان است. این نوع پلی اتیلن، پلی اتیلن وکس، از پلی اتیلن ساخته می شود و در دماهای معمولی در بعضی انواع حلال ها مانند حلال الی غیر قابل حل می باشند. در این مقاله، شما با پلی اتیلن وکس نا قطبی بیشتر اشنا می شوید. فروش عمده پلی اتیلن وکس نا قطبی ارزان

پرکاربرد ترین انواع پلی اتیلن وکس

پرکاربرد ترین انواع پلی اتیلن وکسانواع پلی اتیلن وکس بسیار متنوع است که در اینجا به چند نوع از ان اشاره خواهیم کرد تا بیشتر با این ترکیب آشنا شوید: 

  • پلی اتیلن سنگین: رنگ پلی اتیلن سنگین به صورت سفید یا مات است. این پلی اتیلن سنگین از کاتالیزورهایی مانند ترکیبات تیتانیم،کروم (فیلیپس) و همچنین متالوسن ساخته می شوند. دمای ذوب این پلیمرها در حدود ۱۳۰ درجه سانتی گراد است. از طرف دیگر این پلیمرها بسیار بلوری هستند. از دیگر ویژگی های این پلیمرهای سنگین یا پلی اتیلن سنگین این است که سفتی ان ها بیشترین میزان و نفوذ پذیری آن ها کمترین میزان را دارد. دلیل این دو ویژگی این است که بلورینگی این پلیمرهای سنگین زیاد است. این دو ویژگی باعث شده است که از این پلیمر در ساخت انواع ظروف یکبار مصرف و نگهدارنده مواد غذایی و شیمیایی استفاده کنند. 
  • پلی اتیلن سبک: این پلیمر در فشار زیاد در حدود ۳۰۳-۱۲۲ و در دمای ۱۳۵-۱۳۰ درجه سانتی گراد ساخته می شود. چگالی این پلیمرها در حدود ۰٫۹۱۵-.۰۹۳۰ گرم بر سانتی متر مکعب و درصد بلورینگی آن در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد است. این نوع پلیمرها در فیلم دمشی استفاده می شوند. چرا که این پلیمرها ازگرانروی پایین،استحکام مذاب بالا،نفوذ پذیری بسیار عالی و مقاومت در برابر ضربه برخوردار هستند.
  • پلی اتیلن سبک خطی: بسیاری از تولید کنندگان با تولید این نوع پلی اتیلن باعث پیشرفت در صنایع مختلف شدند. پلی اتیلن سبک خطی استحکام بالا و پارگی خوبی دارد و نسبت به ترک بسیار حساس هستند و حجم زیادی اشغال می کنند. این نوع پلیمر بیشتر در راکتورهای فاز مایع و گاز به وسیله ی انواع مختلف کاتالیزورها و فلزات استفاده می شود.

پلی اتیلن وکس نا قطبی را تعریف کنید

پلی اتیلن وکس نا قطبی را تعریف کنیدپلی اتیلن وکس ناقطبی ماده ای است که رنگ آن براق و بدون رایحه است . شکل این نوع پلیمر به صورت کریستال جامد است. پلی اتیلن وکس ناقطبی باعث پدید آمدن براقیت خاصی در محصولات می شود. از طرف دیگر،روان شدگی این نوع پلیمر باعث می شود که مذاب از فلز جدا شود. پلی اتیلن وکس ایران در برابر مواد شیمیایی و تنش های شکننده محیطی مقاومت بسیار زیادی دارد. بسیاری از تهیه کنندگان در اقسا نقاط جهان از این پلی اتیلن وکس ناقطبی در صنایع مختلف استفاده می کنند.. تهیه کنندگان در پلی پروپلین،پلی اتیلن و ABS از پلی اتیلن وکس ناقطبی استفاده می کنند. نقش این نوع پلی اتیلن در این صنایع عامل پخش کننده و فعال کننده می باشد. پلی اتیلن وکس ناقطبی به عنوان روان کننده خارجی در pvc استفاده می شود. از طرف دیگر، پلی اتیلن وکس ناقطبی از خلوص بیشتری برخوردار است. این نوع پلی اتیلن وکس، بهترین عملکرد را نسبت به پلی اتیلن های دیگر دارد. چرا که جرم مولکولی و نقطه ذوب یکنواخت در این نوع پلی اتیلن وکس باعث این موضوع شده است. بسیاری از تهیه کنندگان در فرایند اکستروژن از پلیمر وکس ناقطبی استفاده می شود که این کار ۳۰ درصد به حجم تولید می افزاید. تهیه کنندگان از روش های مختلفی برای تولید پلی اتیلن وکس ناقطبی استفاده می‌کنند. در یکی از این روش ها، گاز اتیلن با هگزان حل می شود و همراه با کاتالیست در یک راکتور سه فازی قرار می‌گیرد و عمل پلیمریزاسیون انجام می دهند. این پلی اتیلن ها کاربرد زیادی دارند که در بخش بعدی به طور مفصل درباره ی آن ها صحبت می شود. 

پلی اتیلن وکس نا قطبی و بخشی از کاربرد های آن

پلی اتیلن وکس نا قطبی و بخشی از کاربرد های آندر بخش قبلی شما با پلی اتیلن وکس ناقطبی آشنا شدید. اما کاربرد پلی اتیلن وکس ناقطبی یکی از نکاتی است که باید درباره ی آن دانست. در این بخش با ما همراه باشید تا شما را با کاربرد های پلی اتیلن وکس ناقطبی آشنا کنیم.

  • یکی از کاربردهای پلی اتیلن وکس ناقطبی این است که در بسته بندی مواد لبنی و مواد غذایی استفاده می شود. 
  • یکی دیگر از کاربردهای پلی اتیلن وکس ناقطبی این است که در تولید محصولات تزریقی و پلاستیکی کاربرد زیادی دارد.
  • در تولید کامپوزیت های چوبی مانند ام دی اف، تخته نئوپان، تخته OSB و دیگر محصولات چوبی به عنوان یک ضد آب استفاده می شود. 
  • بیشتر تهیه کنندگان از پلی اتیلن وکس ناقطبی برای تولید لوله های آب و فاضلاب شهری و لوله های گاز استفاده می‌کنند. 
  • در تولید انواع شمع ها مانند شمع های تزئینی و شمع هایی که برای روشنایی استفاده می شوند از پلی اتیلن وکس ناقطبی استفاده می شود. 
  • بعضی از پلی اتیلن ها تصفیه شده هستند و بنابراین غیر سمی می باشند. به همین دلیل از آن ها در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی استفاده می کنند. 
  • بسیاری از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب ها دارای پلی اتیلن وکس ناقطبی هستند.
  • از طرف دیگر، پلی اتیلن وکس ناقطبی از مواد مهم مورد استفاده در تایرهای لاستیکی هستند. استفاده از این نوع پلی اتیلن به این دلیل است که از ترک خوردگی در انواع مختلف لاستیک جلوگیری می شود. 

عمده فروشی پلی اتیلن وکس در ایران

عمده فروشی پلی اتیلن وکس در ایراندر این مقاله درباره ی انواع مختلف پلی اتیلن وکس ناقطبی، کاربردهای پلی اتیلن و تعریف پلی اتیلن وکس ناقطبی آشنا شدید. در این مرحله ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می‌توان پلی اتیلن وکس ناقطبی را به صورت عمده خریداری کرد؟ در جواب شما باید گفت که مراکز عمده فروشی پلی اتیلن وکس در اقسا نقاط ایران وجود دارد که شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از آنان خریداری کنید. این عمده فروشان بهترین نوع کیفیت پلی اتیلن را دارا هستند و با شما با اطمینان خاطر می توانید از آن ها خریداری کنید.

همچنین، این عمده فروشان محصولات خود را با قیمت های مناسبی در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین، هیچ نگرانی از بابت قیمت و کیفیت این محصولات نداشته باشید. در بعضی از شهرها، این عمده فروشان در یک منطقه گرد هم آمده اند که این کار را برای شما آسان تر می‌کند. اما اگر بیرون رفتن از خانه برای شما بسیار مشکل است می توانید به سایت ها و نمایندگی هایی که دارای سرویس ارسالی هستند روی بیاورید. این سایت ها و نمایندگی ها، محصولات مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به خانه ی شما ارسال می کنند. 

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما