پیتاریس
خانه / پلی اتیلن وکس / فروش وکس پلی اتیلن PE WAX در بازار تهران

فروش وکس پلی اتیلن PE WAX در بازار تهران

وکس پلی اتیلن PE WAX نوعی واکس بر پایه ی پلی اتیلن بوده که در دمای معمولی در حلال های آلی حل نمی شود اما در دماهای بالاتر در هیدروکربن های کلرینه ، آلیفاتیک ها و اکثر حلال های غیر قطبی حل می شود. تولید کنندگان و کارشناسان فروش باید اطلاعات کافی و کاملی در مورد پلی اتیلن ها و انواع آن و ویژگی و موارد استفاده آن ها داشته باشند تا بتوانند هنگام مراجعه مصرف کننده یک مشاوره و راهنمایی خوب و کامل بدهند تا خریدار خیلی راحت تر بتواند محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

فروش وکس پلی اتیلن PE WAX در بازار تهران

کاربرد وکس پلی اتیلن PE WAX در صنایع مختلف

کاربرد وکس پلی اتیلن PE WAX در صنایع مختلفاین پلی اتیلن ماده ای شفاف ، بی رنگ ، بی بو و به شکل کریستال جامد بوده و پلی اتیلن های آن سنگین هستند و ساختارشان خطی است و همچنین تولید آن ها با فشار متوسط و پایین است. پلی اتیلن وکس جزء روان کننده های خارجی محسوب می شود و معمولا ترکیب های غیر قطبی هستند و باعث جدا شدن فلز از مذاب می شوند و تاثیر زیادی بر روی براق شدن محصولات و همچنین باعث روان کاری سطح بین فلز و PVC می شوند. PE WAX از متداول ترین روان کننده های خارجی است . از کاربردهای پلی اتیلن وکس می توان به موارد زیر اشاره کرد : در صنایع پلاستیک ، لاستیک ، چسب ، مستربچ ، کابل ، شمع ، صنایع PVC مثل ( کف پوش ، دیوار پوش ، اتصالات ، کابل پروفیل ، لوله ) ، پوشش و غیره. پلی اتیلن وکس معمولا به دو صورت غیرامولسیونی و امولسیونی تولید شده که تفاوت آن ها در جرم مولکولیشان است. نسبت به سایر پلی اتین ها انعطاف پذیری و مقاومت کمتری از خود نشان می دهند اما مقاومتشان در برابر تنش های شکننده محیطی و مواد شیمیایی زیاد است و علاوه بر آن به عنوان یک فعال کننده و عامل پخش در پلی پروپلین ، ABS و پلی اتیلن محسوب می شوند. پلی اتیلن واکس نسبت به بقیه پلی اتیلن ها به خاطر نقطه ذوب یکنواخت و داشتن جرم مولکولی خالص تر بوده است و نحوه عملکرد بهتری دارد. با استفاده کردن از این ماده در فرآیند اکستروژن باعث شده مقدار تولید ۳۰% افزایش پیدا کند. از کاربردهای پلی اتیلن وکس می توان گفت در بسته بندی مواد لبنی و غذایی ، تولید محصول های تزریقی و پلاستیکی ، به خاطر داشتن مزیت ضد آب در تولید تخته های نئوپان ، تخته های OSB و تخته های کامپوزیت مثل ام دی اف ها ، برای تولید لوله های تحت فشار گاز و لوله های فاضلاب ، برای ساخت انواع شمع که شمع ها علاوه بر جنبه روشنایی جنبه زیبایی و تزئینی هم دارند ، برای ساخت پارافین کلره که یک باز دارنده شعله و روان کننده در لوله های PVC است و همچنین در مایعات فلز کاری استفاده می کنند. برای براق شدن مرکبات و میوه ها از پلی اتیلن های خوراکی استفاده می کنند به این صورت که این ماده را بر روی آن ها اسپری می کنند علاوه بر براق کردن میوه ها ، مانع اکسید شدن آن شده و همچنین ظاهر میوه را بهتر و زیباتر می کند همچنین از پلی اتیلن های خوراکی در مداد شمعی ها و مداد رنگی ها هم استفاده می شود و چون سمی نیستند خطری برای کودکان که از آن ها استفاده می کنند ندارد و همچنین برای خشک نشدن بعضی از پنیرها به آن ها اضافه می کنند. از کاربردهای دیگر آن می توان در تولید توری ، طناب ، کمربند ، نخ و زنجیر اشاره کرد .

استفاده از وکس پلی اتیلن PE WAX در صنایع لاستیک

استفاده از وکس پلی اتیلن PE WAX در صنایع لاستیکدر وکس پلی اتیلن صنایع لاستیک یکی از مهمترین و اصلی ترین مواد برای تایرهای لاستیکی این پلی اتیلن محسوب می شود که برای جلوگیری از ترک خوردگی و محافظت از لاستیک در انواع مختلف لاستیک ها استفاده می کنند و این ماده باعث به وجود آمدن یک لایه بین هوا و سطح لاستیک می شود. همچنین از پلی اتیلن تسویه شده به عنوان روان کننده در صنعت pvc مورد استفاده قرار می گیرد. پلی اتیلن های واکس تصفیه شده به خاطر اینکه غیر سمی هستند در بسیاری از محصولات بهداشتی ، غذایی و آرایشی استفاده می شوند و به صورت عمده در ضد آفتاب ها و کرم های مرطوب کننده کاربرد دارند. همچنین از وکس پلی اتیلن PE WAX باکیفیت در کف پوش های چوبی به زمان های خیلی قبل می رسد استفاده می کنند. پلی اتیلن موجود در پولیش باعث کند شدن نفوذ رطوبت و هوا در کف پوش ها شده که این خود باعث طولانی تر شدن عمر کف پوش ها می شود.

کشور های تولیدی وکس پلی اتیلن PE WAX

کشور های تولیدی وکس پلی اتیلن PE WAXکشورهای تولیدی وکس پلی اتیلن با انجام دادن یک سری کارها باعث افزایش پیشرفت در اقتصاد کشور خود می شوند این کارها مانتد گرفتن آمارهای وارداتی و صادراتی که هدف از گرفتن آمار صادرات شناسایی رقبا در بازار جهانی است و برای این موضوع رقم کل صادرات ، مقدار حجم صادرات و متوسط ارزش واحد را در نظر می گیرند. همچنین هدف از گرفتن آمار واردات شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است که برای آن از رقم کل واردات ، میزان رشد بازار براساس ارزش واحد ، میزان رشد یک ساله براساس ارزش واحد و میانگین فاصله از کشور صادر کننده استفاده می کنند. کشور عزیزمان ایران تا شعاع چهار هزار کیلومتری قابلیت پوشش و صادرات در ۴۰ الی ۵۰ کشور را دارد. بیشترین پتانسیل و ظرفیت صادراتی برای پلی اتیلن ها از ایران را کشورهای هند ، چین و ترکیه را دارند. نزدیک ترین ارتباط صادراتی با ترکمنستان را جمهوری اسلامی ایران دارد. بیشترین ظرفیت تقاضا برای این کالا ها را بازار چین دارد و همچنین کشور چین بیشترین اختلاف بین صادرات واقعی و پتانسیل صادرات از لحاظ ارزش را دارد.

فروش وکس پلی اتیلن PE WAX باکیفیت در تهران

فروش وکس پلی اتیلن PE WAX باکیفیت در تهرانیک ویژگی پلی اتیلن ها با ارزش بودن آن هاست و همین بامر باعث تولید زیاد آن شده است و مرکز تولید پلی اتیلن ها صنایع پتروشیمی هستند که صنایع پتروشیمی ایران بیش از ده سال است که در این زمینه فعالیت دارد و از نظر اقتصادی برای کشورمان خیلی با ارزش است. مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایت های مربوط به فروش وکس پلی اتیلن PE WAX و سایر انواع پلی اتیلن ها و مطالعه دقیق کاربردها ، ویژگی ها ،خصوصیات ، مزایا و معایب آن هر یک از آن ها محصول مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از طریق همان سایت مراحل سفارش و خرید خود را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی

خریدار بهترین پلی اتیلن وکس در ایران

پلی اتیلن وکس به عنوان نوعی پلیمر بدون بو و بدون رنگ می تواند در …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما